Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bratislava

18. 09. 2005
2
0
4240

 

Nebudem obkecávať

Skrátka

PIVO / a tak/

 

7.október 2005, Bratislava

Piatok

17,00

Pravdepodobne v Slovak pube  /Obchodná ulica/

 

 

 

Zatiaľ teda že by došli: greenplastic1, Xtruth, Ariela, misty, Aššurballit, Smilly, andrgraundka, aramis, kikksy, redandsharp, nesk6ro, obluda, bonygirl

 
misty
12. 10. 2005
Dát tip
ari pochopi.... ;o)

...pochopit pochopi...ale vies aka je smutna...

misty
12. 10. 2005
Dát tip
preco smutna?...nedal si si vystrih, co by jej konkuroval? ;o)

...no...ona tentoraz dosla bez vystrihu... ...som pocul teda...od haidiho... ...ja ako gentleman pozeram do oci..vies...

misty
12. 10. 2005
Dát tip
uz viem ;o)))) to si tak skoro skoncil????...muselo byt narocne ;o)

...to je dobre ze uz vies...lebo nerad by som aby doslo k nedorozumeniam...usmev... ...co ci som skoncil...nechapem?...

misty
12. 10. 2005
Dát tip
nevidel si ari....tak dedukujem, ze si nevydrzal....

...ja som ju videl...ale nepozeral som jej do vystrihu...len do oci...vies...

misty
12. 10. 2005
Dát tip
uz hej... ...musim na cviko...pa...

...no ved preto...usmevyyy...

misty
10. 10. 2005
Dát tip
mam nove....vymyslela som novy styl chodze a nadavania na obrubniky....inak vsetko po starom... ;o) ..a pisala som ti, ze asi nedojdem...aj ked este vo stvrtok som vazne kcela...

...ja viem ze si pisala... ...ani som netvrdil ze nie... ...no obrubniky..s tymi su vecne problemy....usmev... ...inak ariele si strasne chybala...usmevy...

aramis
10. 10. 2005
Dát tip
assur prepac, ale do poslednej chvile som si myslel ze pridem, mal som nevyhnutne povinnosti. btw na pismakovi ma mohlo byt vidno akurat tak rano :) ale to uz je teraz lautr jedno

misty
09. 10. 2005
Dát tip
a co tak?.... ja viem, chybala som vam ;o))))) ale vyvrtla som si clenok...vo stvrtok vecer...a chodim ako macko puu... ako vam bolo?

...polka ludi nedosla... ...ma nastvali... ...napr....aramis...cely den ho bolo vidiet na pismaku...a nepovie ani...nic... ...to je posledny krat co sa s takymto niecim zaoberam...uz len s ludmi ktorych poznam...cez spravy...abo tak... ...ale inak bolo fajn... ...no a ty si tam nebola?????...usmev.... ...a nieco nove nemas?...usmevyyyyyyyyyyy...

aramis and co....naco sa hlasite??????????????????...

haidi
08. 10. 2005
Dát tip
dobre bolo, som spokojny :) dufam ze coskoro o5

...no ja...oficialne uz nic neorganizujem...

Ariela
07. 10. 2005
Dát tip
:))))) prasiatka.....


...ale preco ja ved ja som nic nepovedal... ...ja ta nechcem bozkavat...

Ariela
07. 10. 2005
Dát tip
.....nie???? ...idem sa hodit z mosta.... :)))))) tak snad aspon bezdeda ......:) smrk...hapci....

Ariela
07. 10. 2005
Dát tip
inak..zase nejaky stol na tvoje meno, alebo mam presnorit cely slovak? :)))

...vravim ze je reserve..na meno...pismak... ...s tym dalsim ti zial nepomozem... ...ale mozno hodim kyticku do rieky...usmevyyyyyy...

haidi
07. 10. 2005
Dát tip
nie nie ja som slusny chlapec... ja az po svadbe... alebo po 4 absinthoch inac k obrazku, ja som ten napravo

misty
06. 10. 2005
Dát tip
kto klame?kde klame?co klame? ;o)))))

Ariela
06. 10. 2005
Dát tip
vidim, ze poniektori sa uz piatku nevedia dockat :)))))

...no milacikovia je to na meno...pismak...od piatej reserve... ...haidi...daj vediet kiksy...

misty...ja neviem....kalme vobec niekto?... ariela...no ja urcite...bo mam vtedy konecne frei...


Ariela
06. 10. 2005
Dát tip
ja mam chripku...ale dojdem :))))

...no budem sa tesit... ...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Ariela
06. 10. 2005
Dát tip
na chvilu...na jedno male...s absintom...vypalit bacily neni to uplna chripka...len dost smrkam, kycham a ine nechutnosti :))

ariela...a tento postup zopakujeme tri az styri krat...usmevyyyyyyyyy... ...to poznam...

haidi
06. 10. 2005
Dát tip
no momentalne su skoro vsetci chory... ja som tiez akurat dorazil chripku... kisky je tiez chora, nepride ariele donesieme vreckovky

...hrozne s vami... ....keby som bol vedel tak ...sme sa mohli stretnut u lekara...

Ariela
06. 10. 2005
Dát tip
nechcem kapesnik...chcem caj s rumom... :)))) je to ok, teplotu nemam, jest a pit mi chuti..... ...bozkavat sa nebudeme, takze nikoho nenakazim :)

...no tak to je najdolezitejsie... ...no bozkavat urite nie...toiez som to chcel povedat...ale nechcel som zranit tvoje city...usmevyyyyy... ...uz mi sibeeeeeeeeeeee....

haidi
06. 10. 2005
Dát tip
so mnou mozes, ja som akurat chorobu prekonal, mam imunitu :)

...a co jaaaaaaaaaaaa???????????...

...akoze ja som neimunny na vas kasel a nadchy...

misty
05. 10. 2005
Dát tip
moje, dnes nejak srsis vtipom.... ...a trepes blbosti...ako vzdy... ;o)

Ariela
05. 10. 2005
Dát tip
haidi: aj dva /absinty/ :))) assur: mozes sa prosim pozriet /ak ti vyjde cas/ na autora Cursed a dielko Modlitba pro Adama...chcem vediet voj nazor :)) nieco v style Matkina + Bridget Jones + osobny dennicek :)))

...ok...pozrem...ale neskor... ...teraz som totiz docital 29 mailov... ...od kamarata ktory je v cine...nieco ako zapisky z jeho cesty... ...a este musim spracovat pohlad konzervativcov a liberalov na velku francuzsku revoluciu...otras... misty...dnes nie...to vcera...usmevyyy... ...a ked uz sme pri tom...co je tam klamstvo?....usmev...

Ariela
05. 10. 2005
Dát tip
mam specialny kurz z VFR :))) mna zas mata europska integracia vychodnych krajin, Varsavska zmluva, RVHP a tieto srandy....ach jo, tazky zivot studentsky...:(((

...hej?...a nemas nieco po ruke?... ...jo mame to tazke... ...som si dnes kupil johnsona...v lacnych knihach...no som zvedavy ci sa nieco docitam...

Ariela
05. 10. 2005
Dát tip
mam ho tento semester...vcera sme mali prvu hodinu...len etapizaciu VFR...dokedy to potrebujes? ja si idem o chvilu kupit pivo...to je jedine, na co dnes emocionalne stacim :)))

...do zajtra.... ...takze asi nic... ...no treba obcas...i ked ja som posledne tyzdne na cajikoch kavach a a zakuskoch...usmevyyyyyyyy...

smilly...ale ved ja sa nestazujem...ja len konstatujem...stav veci... ...co je na tom ironicke?... ...dal som si kavu na ex...tak som trochu zivsi jak normalne byvam...mam dobru naladu...ani neviem z coho...usmevyyy... ...a najma....bavim sa na tom ze polovicka ludi si mysli ze kecam...a ono to je fakt...usmevyyyyyyyyyyyyyyyyy....

Ariela
04. 10. 2005
Dát tip
nove mena...bude nas ako hadov...hmmmmm ta komorna atmosfera z leta sa mi pozdavala viac.... ved uvidime :))))

ariela...oni sa uz postupne odhlasuju sa dalo cakat... ...uz vaha aj misty...a stale este bezdeda... ...nakoniec to dopadne tak ze tam budeme styria...cize mozno sa ti sen splni...usmev... ...ale zasa mozno pride aj kuzelnik... ...ale to je len neoficialna info...usmevyyyyyy....

Ariela
04. 10. 2005
Dát tip
este to by tak chybalo :)))) nejaky pochybny carovny muzicek.... misty ukecaj a bezdeda nech sa nehra na chutneho :)))) hlavne nech charlied ostane doma..... no nic, utekam do skoly na Dejiny vinohradnictva a vinarstva :))))

....no ja nad misty nemam ziadnu moc...usmevyyyyyyyy... ...mozno ty...jej zensky vzor...usmev... ...bezdeda ma vraj koncert...niekde na safku pri bufete ci co... ...maj sa...teda...


haidi
04. 10. 2005
Dát tip
nuz tak sa asi stavim, dojdem asi tak o 6 ak sa podari, ale tak o 8-9 asi padam prec... jeden absinth sa snad stihne a nehram sa na chutneho, kvoli tomuto vynecham posilku :)

haidi
04. 10. 2005
Dát tip
cece a co su tam za mena? musim prestudovat...

johny45
04. 10. 2005
Dát tip
...aaa...tak stretko...? Preco sa vsetky organizuju vtedy, ked mi to nevychadza...? Alebo si to nikdy neviem zariadit...? Skoda, lebo by som bol zvedavy na Assurbalita a obludu, vas poznam z diel a kritik a nieco mi hovori aj misty ale niesom si tym celkom isty :)

haidi...ty len slubujes...usmevyyyy... john...no ja neviem...mozno je to zamer...usmevyy... ...no misty je znama ona je byvala majsterka slovenska...a reprezentantka... ...ale uz je teda na dochodku...usmevyyyy...

...no jak to s vami teda vyzera????????...

...no šak keď som tam napísaný... so mnou počítaj... ak sa nič nezmenilo, teda platí všetko čo je hore napísané.. ...tak zatim..

...jo plati... ...ja som ta len zabudol vymazat z aviz...vies... ...som to cele skopiroval...

...aj sa mi zdalo... tak fajn.. idem...

Aššur: O.K. Tak třeba... "Nemám boky" ?

aramis...hej?...to fakt?...a ja som sa aj divil co na mna ti ludia tak cumeli... nesk...no hlavne aby sme sa netesili ked budes odchadzat...usmev...

aramis
24. 09. 2005
Dát tip
do cajovne nie. tam sa nesmu vykrikovat oplzle slova a na stoloch tancovat striptiz (mozete sa tesit ked sa ozerem:))

Ariela
22. 09. 2005
Dát tip
neeeeee...v cajovni sa nesmie fajcit :))))

Ariela
22. 09. 2005
Dát tip
vodna fajka je ok mne je viac menej jedno, kde to bude :)))

pista...vymysli nieco lepise toto tu uz bolo...ako poviem ti dost slabe... nesk6ro Ariela...nemajte obavy...zasa taka svina nie som aby som to presunul do cajovne..

...zeby som to presunul do cajovne?..

Sorry, nemám pas.

kiksy
19. 09. 2005
Dát tip
no tak u mňa to vyzerá celkom reálne ale na 100 % ti dám vedieť tak týžden predtým

kiksy
19. 09. 2005
Dát tip
ináč pôjde niekto aj z východného slovenska? alebo prídem sama? no a samozrejme vás potom prostím aby ste dali zraz niekde v centre blavy, že to nájdem lebo sa v blave vôbec nevyznám, a do centra ma snád ludia nasmerujú ked sa opýtam

kik...ok... ...neviem ci pojde niekto z vychodu...myslim ze nie... ...ale mozno dojdu nejaky vychodniari...co studuju v BA...uvidime... ...a je to v centre....na...obchodnej... ...to pojdes autobusom dve zasatvky na mierko...resp. namestie prveho maja...a odtial podchodom...na obchodnu...a tam uz nezabludis... ...inak je to jedna z najznamejsich ulic v ba... nesk6ro...ok...teda...no...co...ved..povedat...

aramis
19. 09. 2005
Dát tip
jaj toto, tak to urcite idem :) mozes ma tam pripisat :)

Ariela
19. 09. 2005
Dát tip
hlavne priprav nejaky zaujimavy intelektualny program...nech nedopadnem ako naposledy :)))) pride aj Bezdeda? a misty? tesim :))))))))))

aramis...jo... ariela..ja urcite nie...od minuleho tyzdna totiz nechlastam.. ...sladky chlapec este nevie... ...misty asi hej...uvidime... ...vsak vy dvaja s aramisom sa zabavite aj sami... ...ak si teda dobre pamatam...usmevyyyyyyy....


...avi...

So_what
18. 09. 2005
Dát tip
mám to z ruky..škoda 8¨-/

...som cakal ze to niekto napise...

Petr_Pan
18. 09. 2005
Dát tip
nešlo by to spíšejc někdy o víkendu ?

...hmm... ...pozri mne by to bolo osobne jedno... ...ale co mi pisali...ti co byvaju na internate.. ...tak zasa vraveli ze cestuju domov... ...a cez tyzden...to je uz uplne na nic... ...sa mi to zdalo ako rozumny kompromis... ...ale ako...keby bolo viac ludi...co uvazuju ako ty...tak by som to aj posunul... ...vsak preto to tu davam s takym predstihom...

So_what
18. 09. 2005
Dát tip
takže si překvapen, že tě to nepřekvapuje? 8¨-))

Petr_Pan
18. 09. 2005
Dát tip
je to na pytel .. ono - i když je bratislava stopem celkem dopohody, přecejen mám školu i kdybych končil už o půl druhej, tak se tam moc rozumně nedostanu .. nejlepší by pro mě byla určo sobota .. ale - je mi jasný, že je blbost to celý posouvat kvůli jednomu mně .. ;-) kdyby se přeci jen našlo pár lidí, co by byli pro sobotu, budu rád. pokud ne-e, nebudem to lámat přes koleno a na sobotu se dá naplánovat třebas příští srázek .. ;-) + mě napadá, že úplně nej by bylo udělat to v ňákej všední den, kdy máme my v čr třebas státní svátek a u vás ne-e - to by bylo ideální .. jen o žádnym takovym dnu teď nevim .. :-)

no, ak mi niekto vysvetlí, kde je slovak pub... a asi by som prišla s kamošom... možno...

hihi, dala som tip:)

...no...mna aj jeden napadol... ...nie som si isty...ale mari sa mi ze 28.10...je u vas sviatok... ...a myslim ze u nas nie...cize... ...ale to by zasa neprisli ludia z blizkeho okolia BA...ako nitra a tak...takze kruh... ...jasne rozumiem...a som rad ze aj ty chapes... ...vsak sa potom pripadne nieco pokusim vymysliet... ...uvidim jak dopadne tento zraz... ...len vies...neviem kolko ludi by prislo z ciech alebo aj z miest vzdialenejsich ako 100km..a pod... ......mozno ty... ...no a dalsich desat inteligentov by mi aj tak pisalo...ze je to daleko...pripadne ze nemaju cas...a podobne vtipne historky...

...v pohode...nie je problem...no slovak pub...je na obchodnej... ...neviem ako poznas BA...ale je to v centre... ...pripadne by sme sa mohli dohodnut na nejakom konkretnom mieste...a niekoho by sme za tebou vyslali...usmev...

Petr_Pan
18. 09. 2005
Dát tip
na líný inteligenty srát ;-)) uvidíme - ňáko to určo dopadne .. někdy .. :-) ať se tahle párty povede *

Petr_Pan
18. 09. 2005
Dát tip
ju a - taky TIPa - takovýhle aktivity se musej podporovat a když už to nejde účastí, tak aspoň takhle .. ;-)

...sak uvidim...


..jo..tak potom daj vediet tak tri dni pred...aby som vedel rezervovat....

dadíková
18. 09. 2005
Dát tip
jenyku ráda bych ti pak při tvé cestě někde u Brna zamávala....:))

dadíková
18. 09. 2005
Dát tip
jo...chtěla bych tě vidět na chvilku třebas....))

dadíková
18. 09. 2005
Dát tip
nechápu nic cos napsal o zubech ...Božkov, ? Lupáčová?

dadíková
18. 09. 2005
Dát tip
ehe aha oho...:)) Božkov slyším poprve, to je úroveň že...:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru