Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ti, co přežili konec světa

19. 09. 2005
0
0
847
Autor
Shogun

Přišel konec světa. Většina lidí měla štěstí, ale našlo se i pár chudáků, který přežili. Tady je jejich příběh.

Muž, co přežil konec světa: Muž, co přežil konec světa seděl uprostřed nicoty a nestačil se divit. Všude bylo úplný nic. To co právě zažil ho vedlo k filosofickejm úvahám. Co když zánik (světa/osoby) neni konec, ale jenom přechod? Co když... Zrovna ,když to chtěl rozvinout, se nečekaně udusil.

Žena, která přežila konec světa: Žena, která přežila konec světa seděla uprostřed nicoty a nestačila se divit. Všude bylo úplný nic. To co právě zažila jí vedlo k filosofickejm úvahám. Co když zánik (světa/osoby) neni konec, ale jenom přechod? Co když... A už už to vypadalo, že se udusí, když tu náhle zjistila, že už neplatěj tradiční fyzikálně-chemický zákonitosti našeho světa, takže mohla v klidu dál filosofovat.

otázka: Která verze je Vám (osobně) bližší?

odpověď: Napište dolu.

pointa: Ta ženská se nakonec stejně unudila k smrti. Kráva jedna.
ketjusha
09. 05. 2006
Dát tip
Ja nevim. Chtela bych byt dite. To by takhle hloupe nepremyslelo.

Shogun
21. 09. 2005
Dát tip
Tak jo... vše beru na vědomí...

Amina
20. 09. 2005
Dát tip
Je to divně napsaný, nelíbí se mi to.Ta pointa je ...

Alojs
20. 09. 2005
Dát tip
já bych tak kritický nebyl. plynule napsáno, má to spád... nikde to nedrhne... pokusím se nad tím zamyslet a snad se někdy vrátím.

REDH0T
19. 09. 2005
Dát tip
To jsou přesně ty úvahy, které lidstvo, Steve Jobse, T. A. Edisona ani ježíše Krista dále neposunou

Bucca
19. 09. 2005
Dát tip
ŽÁDNÁ, CHTĚL BYCH BÝT ŠUTR, ABYCH TADY BYL NAFURT...;)

Diana
19. 09. 2005
Dát tip
Já bych se radši udusila už před tím, abych neviděla všude to "úplný nic". Hádám, že by mi to nedělalo dobře....

oleandr
19. 09. 2005
Dát tip
Myslím si, že celkově je to naprostý nesmysl i s variantami A, B, či C. No a sedět uprostřed nicoty to snad ani nejde a i kdyby to šlo, tak by celá věcička musela být napsána uplně jinak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru