Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZE ŽIVOTA

22. 01. 2001
1
0
1023
Autor
slon

Kdo to poznal-pochopí Kéž nepochopil by to nikdo!!!

Jdu ulicí dlouhou, krátkou vyšel jsem z místa narození jdu ulicí chůzí vratkou spíš plazím se jí po koleni. Na konci ulice smrt mě čaká to krásné tiché vykoupení srdce mé se náhle leká zmizela krabička, co měl jsem na rameni. Krabička od sirek, nevinná, malá spadla do kanálu, vidět ji není krabička co elán životní dala a bez ní život můj smutně se mění. Hledám tu krabičku, plazím se kalem nechci já jinou, tuto mám rád krabičku maličkou našel jsem málem krásného synečka mohla mi dát. Nemám už krabičku, vzala ji voda a někdo jiný najde ji spíš tak ahoj miláčku, bude tě škoda jak moc rád měl jsem tě, jenom ty víš.
slon
30. 01. 2001
Dát tip
Šťastný to člověče!!))))

Eowyn
28. 01. 2001
Dát tip
Tak to sice chápu, ale naštěstí neznám...

cvrček
25. 01. 2001
Dát tip
Nápady já rád

Open
24. 01. 2001
Dát tip
Skvělý, veršovaný veci fakt nemusim, ale tahle stojí za to. To by mě nikdy nenapadlo popisovat zrovna tenhle smutek. Sem si myslela, že sem v tom sama. Nejsem.

Silly
24. 01. 2001
Dát tip
opravdu originální nápad, viz open poslední dvě sloky by byly dobrý v písničce, chi

Miroslawek
22. 01. 2001
Dát tip
KPZ ;o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru