Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRAŽSKÝ SRAZ!!!

22. 01. 2001
1
1
5849
Autor
Vcela

VÁŽENÉ KOLEGYNĚ,VÁŽENÍ KOLEGOVÉ! Na vědomí se dává,že v sobotu 3.února pořádáme s Merlíkem další všepísmácký sraz! Zarezervoval jsem pro tento účel restaurační zařízení v irském stylu Alchymistickou a pivní dílnu u Magistera Kelleyho v Rejskově ulici.Vzhledem k tomu,že je omezená kapacita (rezervace pro asi tak 20 lidiček),prosíme,aby se hlásili jen ti z vás,kteří určitě na minimálně 90% dorazí!!!Přednost pak mají dřívěji přihlášení. Místem srazu budou už obligátní schody před budovou Národního muzea v 15 hodin.(v případě sněžení přímo uvnitř budovy) Kdyby někdo neočekávaně nestíhal,ať volá buď Merleho (0607/584931) nebo mě (0602/876917). Jelikož je pamatováno na všechny,připravil Merle pro jistotu už i na páteční večer čajový dýchánek pro odpůrce alkoholických a nikotinových prostředí.Srazík má být rovněž na témže místě v 19 hodin a je prý zajištěn i nějaký nocleh,ale to už určitě doplní sám Merle. Na závěr si dovolím apelovat na co nejdřívější nahlášení účasti(zejména na sobotu),abychom předešli případným "nepříjemným překvapením".Díky! TĚŠÍME SE NA VÁS!!!!! Včela&Merle

1 názor

quin
13. 02. 2001
Dát tip
Souhlasím s Eternalem. Taktéž můj první písmácký srazík a věřím v to, že se snad ani nemohl lepší zdařit...... No, až na to, že se mi ode dneška moc a moc pletou Ezernal a Prokletí... A snad ještě až na těch pár hádek.Ale stejně jsem moc ráda, že jsem vás, co jsem tam viděla, viděla........ :c))

Mamba
08. 02. 2001
Dát tip
Souhlasím s Eternalkou, můj první sraz Písmáka byl (i když krátký) báječný...

Prokletí
07. 02. 2001
Dát tip
falkí: cililink!!! Ete: jsme Bogové---veškerý odpor je marný---budete asimilováni, hahaha, přšlos na to!!! m.

Eternal
07. 02. 2001
Dát tip
Prokletí: jo jsem dobrej, dobrej dobrej dobrej :o))))) To víš to dělá ten REBEL :o))

Šminka
07. 02. 2001
Dát tip
Eternal: a jaktože jsem tak dobrá já, i když jsem v době, kdy jsem tam ještě bydlela, Rebela ani jiný pivo nepila??? Jooo, já už vím - to bude tím, že jsem měla brodskej pivovar 19 let před oknem!!! :-))))

Vcela
07. 02. 2001
Dát tip
Eternal:člověče ani nevím.Někdo dokonce zřejmě asimiloval i tu borgskou krychli... :OD

Eternal
07. 02. 2001
Dát tip
Včelo ale kuš, borgskou krychli asimiloval Prokletí, vůbec neměla šanci :o)))

Prokletí
07. 02. 2001
Dát tip
jo, Rebel je Rebel!!! Včelko, je shráněna u mne v šuplíku, regeneruje! m.

Falka
06. 02. 2001
Dát tip
Šmínečko, ode mě???? Tak to ti žádnou svatozář malovat nebudu, spíš růžky ;o) Prokletí: Tůtutů :o)

Eternal
06. 02. 2001
Dát tip
Prokletí to vypadá že už Tě taky asi-milovali borgové. To brrrrm je otočení skleněného senzoru místo oka, a tydydýt je ukončení regenerace v regeneračním panelu, ne? ...:o))))))

Vio
05. 02. 2001
Dát tip
Lidičký... mně se stýská... MVR!!!!!!!! J... mňam ;-))) Šminkó... díky moc!!!! P.S. zbyla ještě tequilla? ;-))) :-*

Falka
05. 02. 2001
Dát tip
Šmíí :o) Po tom binci, co jsme tam nechali?? To jsi snad svatá... osobně ti pšíště domaluju svatozáž ;o) J: jéje, to ti bylo mňamiky, takový doltíčty tam byly a s lentilkama... škoda, žes tam nebyla, byly moc doblý... já sem ti jeden skovala, ale on se mi v kapšičce tlošku lozpatlal, tak sem ho ladši snědla... ;o)

kafka
05. 02. 2001
Dát tip
Krááááááááááááááááááá!!! moc děkuju...kuju...ju...úúúúúúááá :-)))))))))) Jste krááááásní!

Eternal
05. 02. 2001
Dát tip
Lidé říkají, že poprvé to nikdy není ono. Nesouhlasím. Můj první sraz písmácký byl skvělý. Šminko děkuji za nocleh a deku :o)) Máš u mne schované děkovné a nocležné :o) Kafko po tom krááá mě bylo smutno :o) A vůbec lidi, těším se na vás na dalším srazu :o) Včelo, co se stalo s tou holubicí, kterou asimilovala borgská krychle?

Valkýra
05. 02. 2001
Dát tip
Děkuju za krásný víkend - bylo to neočekávané - a o to krásnější :-))))))))))))

Helča
05. 02. 2001
Dát tip
Díky taky za krásný pátek v nádherně rušné čajovně. Učím se od vás - MVR

Šminka
05. 02. 2001
Dát tip
Falčíí, učím se od tebe :-))))))))

JiKo
05. 02. 2001
Dát tip
Já se učil dneska na semináři :-)

Prokletí
05. 02. 2001
Dát tip
brrrrrm a tydydýt, borgská krychle komplet regenerated... hahahaha m.

JiKo
04. 02. 2001
Dát tip
J: dobrůtky byly fakt moc dobrý .. :-)))

Šminka
04. 02. 2001
Dát tip
J: Bylo to mňamkýýýýýý :-))))

Šminka
04. 02. 2001
Dát tip
Lidi, já vás mám rááda :-))))

Yeziiinka
03. 02. 2001
Dát tip
Tak jsem z toho celá zmatená...stihnu to? Nestihnu?? Moc ráda bych vás dnes viděla, ale přiloudám se buď pozdě nebo vůbec... Držte mi palec nebo dva! :)

Miroslawek
02. 02. 2001
Dát tip
Dík J, ani nevíš jakou jsi mi udělala radost

Silly
02. 02. 2001
Dát tip
J: krásně hřeješ... :-)

suva
02. 02. 2001
Dát tip
J.: a já vím, co to je :c))) Děkujeme předem((((c:

Carodej
02. 02. 2001
Dát tip
Tak zase nemůžu....

Šminka
02. 02. 2001
Dát tip
suva: Ty taky všechno vykecáš :-)))))) J: ona mě mučila horkem, jinak bych jí to neprozradila! :-)))

J
02. 02. 2001
Dát tip
Šmin, to neva, Suvi, taky často vyzvídám předem, ale mohla jsi být taky mezi překvapenými :o) Miwi,napiš mi to klidně ještě potom :o)

JiKo
01. 02. 2001
Dát tip
já ti to pak vysvětlím u píva :-))

kapitan
01. 02. 2001
Dát tip
Já bych dojel v Sobotu. Hospoda se mi víc zamlouvá.

Merle
01. 02. 2001
Dát tip
právě odjíždím, veškeré ostatní mě určené věci už jen na můj výše v kritkách uvedený mobil. těším se na vás...

papouch
01. 02. 2001
Dát tip
Kdo jedete z Brna v pátek? Mám volný místečka v autínku. Odjezd 15:30. Hlaste se 0603409464

kalinka
01. 02. 2001
Dát tip
pro případ krize kalinka někoho nechá odležet u sebe, ale jen mravně a slušně!:o) A za předpokladu, že sama bude doma. Mám nové numero: 0607/956188 Ovšem sama se nezúčastnim!:o) Chich!

papouch
01. 02. 2001
Dát tip
tak už se nehlaste, Gertrůda je už obsazená

papouch
01. 02. 2001
Dát tip
kalinka.: mravně? A slušně?? No.. tak.. to .. snad... ani ....nemá cenu ;-)))))))

J
01. 02. 2001
Dát tip
Všichni milí písmáci, tak jsem dnes přijela do Prahy, ale události mi nedovolily zůstat až do srazu přes nabízený nocleh od moc milé Šminky a tak jsem Vám u ní aspoň nechala překvápko...Mějte se krásně a užijte si to! Neumím psát jinak, než autobiograficky a za ten krátký čas, co tu jsem, z vás i z vašich kritik mám pocit, jako bychom se nadálku navzájem neskrývaně obdarovávali vším tím důležitým, co v sobě nosíme, co je však očím neviditelné. Díky všem!J.

vulpecula
31. 01. 2001
Dát tip
Bohužel se nezúčastním. Jedu do Liberce, kde si budu ještě další týden Dovolovat a chodit na FEBIO FEST:-)

JiKo
31. 01. 2001
Dát tip
Sákryš a kdy já vrátím ty knígy?:-))

zolli
31. 01. 2001
Dát tip
Možná, ještě nevím, bych se urvala někdy v pátek, ale až kolem osmé deváté večír...dřív nestihnu a v pátek bych odjela těsně po obědě. MERLÍKU: moDlitby..S DDDD viš?!!! úlitby s T, ale proč? T od slova líti....D asi od slova Dřina :o)

Vcela
31. 01. 2001
Dát tip
JiKo:tak já že jsem matěj?!?Kdo tohle mohl tušit!Jinak jinam se nepůjde,protože by mě tam zabili a už bych tam NIKDY nemohl,což bych obrečel.Vždyť já tam jeden čas už skoro bydlel... :-D Merle:jestli se ten počet na sobotu nebude měnit,tak se snad vejdeme v pohodě.

kapitan
30. 01. 2001
Dát tip
Já bych určitě dojel, teda jestli sa vlezu.

Merle
30. 01. 2001
Dát tip
kapitan: klidně, ale co třeba napsat kdy? Falka: ozvu se... s tebou radši počítám hned :-) BTW: Oskar mi v Praze nefunguje (nemám duální mobil) takže budu používat číslo 0607/285414 (hloupě jsem dobil kredit jinam :( )

Eternal
30. 01. 2001
Dát tip
Přijedu v sobotu, zamlouvám si pravý zadní roh, se svou postavou se tam vmáčknu a nebudu překážet dalším příchozím :o)))) Jakožto PrahoNeznalec bych potřeboval průvodce(kyni) po pražských uličkách od šervůdu až po výše zmiňovanou hospůdku Mr. Kellyho :o) Mobil nemám, dobrou náladu a úsměvy si beru s sebou :o)

Merle
30. 01. 2001
Dát tip
Eter: na muzem trefis? to je vse co potrebujes. pokud chces vic, na miste nejakou prekecas ;-)) Bodlik: chudiku. pokud do mesice nikdo nic nevyhlasi, zase nekoho k necemu dokopu :-) Aktuální stav: čajovna 32, hospoda 38, ke šmince na spaní 18.

Eternal
30. 01. 2001
Dát tip
Merle, na Muzeum snad trefim :o))A dle Tve rady si přibalim i zvlaštni překecávací slovník, abych teda nějakou překecal :o)) Třeba se mě konečně Praha zalíbí a budu tam jezdit častěji :o)

JiKo
30. 01. 2001
Dát tip
Ještě můžeš nějakou zkusit pokecat...:-)

Eternal
30. 01. 2001
Dát tip
Jiko, hele nech si toho jo? :o))))))

Merle
29. 01. 2001
Dát tip
Prosím o všeobecný KLID! Do té hospody se vejde každé množství lidí, které přijde. Pokud snad náhodou ne, zařídí se to!!! Kromě toho prostá matematika mi říká, že i s Eternalem (Yezz, Bodlí a dalšími) je to zase pouze 35. Zato čajovna se nám vyhoupla též na 30, ale pokud je Lee tak schopná jak tvrdí (a já tomu věřím) nebude ani to problém. Takže pro případy přepísmáčení navrhuji tyto dvě strategie: 1) ta zajímavější - genlemáci nabídnou židli na které sedí, nějaké dámě, a přitom tam zůstanou sedět ;-)) (či klasický polehávací tetris) 2) v úplně nejhorším se prostě rozdělíme na dvě akční (šminkocestoznalé) skupiny s autonomní správou (však propojené komunikačními řetězci). Sám si klidně vezmu onu odtrženou na starost (nějaký holky vám nechám :))). Čísla se ještě obmění, a kromě toho nám to určitě narušej živly, co se odmítají nahlašovat, nebo neřeknou na kdy. Buďte však veselé mysli, dopadne to dobře - uvidíme se :-)) Miwa, Vio, Víla: budete tam muset dojít za náma sami, nebo na vás někdo počká, ale spozdit se dost dobře nemůžeme, aby nám to nědo nezabral, tak jako my někomu posledně :-))

Vio
29. 01. 2001
Dát tip
Merle, neboj, já už si to nějak zařídím. Tvých služeb mi k navigaci netřeba ;-))) Mám v rukávu schované eso, ne-li dvě ;-)))

Anonym
29. 01. 2001
Dát tip
To si přeci nemůžu nechat ujít... Já bych se tedy s dovolením také zúčastnila, v pátek určitě a v sobotu se ještě uvidí...

Anonym
29. 01. 2001
Dát tip
Anonym = Adelan

Falka
29. 01. 2001
Dát tip
Checht, já jsem např. jeden z těch nenahlašovacích živlů, ale se mnou se, doufám, počítá?!! Budu tam určitě, asi budu v Praze už od středy a na sraz se moc těším, MVR!!! Mějte se sluníčkově a klidně plýtvejte, přivezu s sebou nové zásoby sluníčka :o))) Jo, bando, dokonce s váma vlezu i do hospody!!! Merlíku, počítej s tím, že tě budu otravovat, abys mě našel a odvedl, až se ztratím, takže pevně věřím, že máš pořád ještě totéž teleufouní číslo pohyblu jako minule (jestli ne, tak mi prosím SMSni na Sojku, ona mi to vyřídí ;o)) Určitě tě budu během čtvrtka potřebovat, bráško, protože vůbec nevím, co a jak a kde se máme sejít a kdy a .. a.... aáách jo. Do té doby už nebudu na síti, takže vzkazy jedině po Sojce, plosíííím :o)

Carodej
29. 01. 2001
Dát tip
Ježíš, já jsem magor, ono je to až tenhle týden - jááááá ůl!!!!!!!!!!!!!!! Tak sobota jooooo!

Vojtek
29. 01. 2001
Dát tip
Falka: a budeš i kouřit ????? :-))

racek
29. 01. 2001
Dát tip
Já jsem nemocná, nevím, zda se uzdravím. Kde je Kelly, to vím, vedle bydlí máma, už jsem v tom podniku už byla a můžu tedy říct, že je to fajn podnik. V každém případě tam trefím. Ale jestli přijdu, to se uvidí podle nemoci a jiných okolností.

Bodlak
29. 01. 2001
Dát tip
Tak je mi velmi lito, ale mam zapal plic...pravostranny...podrobnosti u me osetrujici lekarky..)), takze : oooooobrovska litost a vsechny pozdravuju. Kdy ja vas lidi konecne uvidim!!?

Bodlak
28. 01. 2001
Dát tip
Taky jsem se odhodlavala, ale nez jsem si dodala odvahu, ctu uz jen cernou stranku..)) Tak snad jindy..)

Eternal
28. 01. 2001
Dát tip
Škoda, tentokrát jsem chtěl přijet, ale Všepísmácký slet už má plnou hospodu :o( Tak snad někdy jindy :o(

JiKo
28. 01. 2001
Dát tip
HELE vy matějové!!! Zvláště Včela !! Něštvě te mě počtama esi se do hospody nevlezem tak prostě pudem jinam a kašlem na podnik kam se nevejdem všichni. NIKDO opakuji NIKDO na schodech sedět venku nebude a jestli jo tak du ven sedět s ním :-)))) TAK!!

Kombajn
27. 01. 2001
Dát tip
Ja chci jet taky. prijedu s adammem (pokud nepojede on nejedu ani ja a pokud on jede tak jedu i ja). Bude to muj prvni sraz, ale ta rezervace na 20 respektive 30 mist... to je asi MOC malo, ne ??? s takovou nakonec skoncim sam a na nadrazi, protoze se tam nevlezu. PRIJEDU NA OBA DVA DNY...

Lee
27. 01. 2001
Dát tip
VELMI HOT INFO !!! Všem kdo hodlají v pátek absolvovat dýchánek: do čajovny U DVOU ŠÁLKŮ v ul. Blanické č.p. 8, Praha 2 se vejde i velká gruppe písmáctva !!! kdybyste měli zájem o případnou rezervaci ozvěte se mi někdo informovaný na můj tel: 0603/503223 a já to zařídím !!! ahoj lee

Yeziiinka
27. 01. 2001
Dát tip
Ach...aha... Tak ten jetíkův černočerný dopis byl mj. i pro mě, koukám... :((( MRRRZÍÍÍ!!! Šla bych, opravdu velmice ráda, vejdu se aspoň do pátkové čajovny...? To mám z toho, že jsem louda :(

suva
26. 01. 2001
Dát tip
suvička jede v sobotu na lyžák... ale v pátek na čajovnu to ona si čas udělá, teď stoná...

mike
26. 01. 2001
Dát tip
S časem jsem na tom prachbídně (nečetl jsem pořádně co a jak), ale předběžně se mnou počítejte. Na pátek a i na sobotu. Už se na vás moc těším. Tak je doufám, že to vyjde.

Helča
26. 01. 2001
Dát tip
Taky nevim, jak na tom budu s časem, ale mozna se v patek na tech schodech taky zjevim.

Šílená
26. 01. 2001
Dát tip
:o)

Carodej
26. 01. 2001
Dát tip
Tak nakonec nemůžu....

Merle
25. 01. 2001
Dát tip
Takže restaurace je zabraná v podstatě celá (stejně bychom ji zabrali :)), a přijít můžeme klidně už v 16:00, což asi tak akorát vyjde. Počty zatím vypadají takto: 28 čajovna, 33 hospoda, +,- 5 lidůch, u šminky 14, +ažtak10.

inventor
25. 01. 2001
Dát tip
Já se tak těším na Dědoucha Mráze :-)))))

šroubek
25. 01. 2001
Dát tip
já bych s váma taky ráda razila do té hospody až na to, že se po ddouhé době ocitám na písmákovi a nejsem si jistá kdy a jak je sraz váš věčně zmatený šroubek ::..:.

Merle
25. 01. 2001
Dát tip
Takže znovu pro zmatené: sraz1: v pátek (2.2.2001)19:00 na muzeálních schodech (čajovna) sraz2: v sobotu (3.2.2001) 15:00 na muzeálních schodech (hospoda)

Vcela
25. 01. 2001
Dát tip
SUPER LIDI!Počet lidí na sobotu,který zmínil Merle,bych už skutečně víc nezvyšoval,protože jinak by mohlo dojít na Sadáfova slova.Totiž že by někdo musel sedět venku.Prostě nádražní restaurace to není... :-D

Miroslawek
25. 01. 2001
Dát tip
Merle: posuňte to tak o 15 minut, náš vlak má příjezd v 19:00 + nějaké to zpožděníčko

Pája
25. 01. 2001
Dát tip
Jsou ještě dvě místa??? Smutná Pája, protože byla nemocná s hlavou a nemohla se kouknout na internet. Sobota - hospoda. Á sakra, sakra, právě mi tu někdo řekl, že první víkend v únoru mám s kamarádama akci SUD na nějaký chajdě. MRZÍ MĚ TO! Stejně mě nikdo z vás nezná, takže příště... Ach jo. Pájo, jsi pěknej pitomec.

Carodej
25. 01. 2001
Dát tip
Přepadla mne nemoc, tak nevím. V pátek určitě nepřijdu.....

Bambulka
25. 01. 2001
Dát tip
ahááá, takže malé nedorozumění v rodině:o) milý JET to psal jakože "kdyby", tedy věta měla znít: "ikdybych nechal doma ve skříni všechny své nicky... a jelikož "kdyby" neexistuje, negativní výsledek jistě tušíte:-( on totiž když se tryskáček jednou rozhodne, že nevyletí a zůstane ve svém domovském hangáru, tak ho ani já, coby pilotka, nedostanu ven. A to se mu můžu věšet na vrtuli, lejskat mu čumáček nebo šimrat pod ocáskem, a prostě NE!:o)) takže JET určitě nepřiletí, já - pokud bych letadýlko na chvíli vyměnila za pražskou tramvaj z kolejí na Václavák, tak snad... ale kdo ví, stát se může cokoliv, tedy NIC neslibuju...:o)

J
25. 01. 2001
Dát tip
Já také pravděpodobně 1.2. přijíždím do Prahy...?

bobotic
25. 01. 2001
Dát tip
Hele, jede tam i suvička?

JiKo
24. 01. 2001
Dát tip
Jasně JETe stříhej jinak ti nedám pusu:-)

Merle
24. 01. 2001
Dát tip
takže 0608/206278 ale na staré stále ještě budu kontrolovat SMS

Silly
24. 01. 2001
Dát tip
co se týče kapacity restaurace, myslím, že není podniku, do kterého by se písmáci nevešli :-))

Regis
24. 01. 2001
Dát tip
ERROR, fpátek nejsme volní až od osmi, ale juž dříve... třeba otpjeti... ;-))

Merle
23. 01. 2001
Dát tip
Šminko: rezervacema se ani nezatěžuj, k vám se prostě musíme nacpat :-)) Přednost mají mimopřažští, postele zaberou dvojice (ve vší slušnosti! ;) Telefon na mě doznal změnu (došel kredit, přešel jsem k O) akorát si ho nepamatuju :-) dopřesním později. POZOR!! Hospoda je rezervovaná až na 5tou hodinu (pokud vím), takže do té doby se budem prostě někde poflakovat. Slabší povahy ať dojdou přímo do té hospody (Včela by mohl dopřesnit metro, tramku, cestu - případně budou donavigování telefénem). Veškerý stížnosti na nedostatek organizace a podobně posílejte mě, a já je v motlitbách předám na patřičná vyšší místa... už aby to bylo! těším se na vás :-)))

kafka
23. 01. 2001
Dát tip
vypadá to, že já snad taky bych eventuelně.... Tak teda jo, no!

kafka
23. 01. 2001
Dát tip
ááá...zapomněla jsem - v sobotu!

Vio
23. 01. 2001
Dát tip
Tak tedy upřesňuji požadavek na nocleh pro 1 (až 3) osoby na pátek a sobotu. Tam nemůžu chybět!!! ;-)))

suva
23. 01. 2001
Dát tip
dík zuzi, máš tu reservaci u mě jako skovanou :c))). A na pátek hlásim sůvičku, kterážto pak v sobotu mizí do Janskejch na lyžák.

Víla
23. 01. 2001
Dát tip
Tak jo, Vio. Presvedcil jsi me. Prosim o reserve ;)))

Miroslawek
23. 01. 2001
Dát tip
Na 99% jedu a prosim o reserve kdekoliv v teple, spacák beru sebou. Dědouch: Tobě vychází všecko líp ;o)))

Regis
23. 01. 2001
Dát tip
Sargis, tj. dvě osoby, fpátek, ale až po 20 hodině... s noclehem kajn problém... ;-)

Silly
23. 01. 2001
Dát tip
Šimí, to je komfoort...! :-)) nojo, suvinka říkala něco o hotelu, chi

Javert
23. 01. 2001
Dát tip
Hlasim se, oba dny, bez ubytovani.

Valkýra
23. 01. 2001
Dát tip
tak když kafka, tak já v sobotu taky :-)

PetrViP
23. 01. 2001
Dát tip
tímto přihlašuji Zoltana na sobotu.

JET
23. 01. 2001
Dát tip
Cavalero, snad není s podivem ,že s tebou také souhlasím....CELOPÍSMÁCKÝ SLET PRO 20 LIDÍ? Hmmm, ikdyž nechám doma ve skříni všechny mé nicky a zůčastním se jen s Bambulkou (což chápete!) zbude vás tam již 18, vzhledem k tomu,že si nechci nechat ujít příležitost setkání s Dědouchem (a jeho povedenou famíliji),zbude vás 15! Až z daleké Ostravy přijedou moji kluci ušatí Vio,Mírečkoslávek v doprovodu spanilé a poloutancované Víly, už je vás jen 12!V noci bych se odkopával ,kdyby se do té špeluňky nevešli Sargis, naši spolulovefighters.A sakra to už je vás 10!Gdyš tam bude Dědouch ,bude tam i Papouch, to jistě chápete. Peepypapy hlásí jednu osobu sebou, to je vás zbylých už jen 8!Teď přijde výčet čmareeků, které bych chtěl eventuáně i vidět. Rozhodně Kafku,Prokletíka,Tamiko (a jestli přijede i s Myrindou tak to potěš kozla!) a tajemného inspekrota Inventora+1.Nesmím zapomenout na oba aktéry, pořadalete a na vědomídávači.Nu a výsledek je zde!

Vio
23. 01. 2001
Dát tip
JETTy, Ty seš krásnej magor ;-))) Tak jen upřesním: hlásím nocleh už jen sám za sebe, páč Míwa s Vílkou se konečně ozvali ;-)

Prokletí
23. 01. 2001
Dát tip
džete, to je mňam, chichichi m.

Anonym
23. 01. 2001
Dát tip
Tryskáči, ty seš ale numero! :-)))

Šminka
23. 01. 2001
Dát tip
žádnej anonym, nezalogovaná Šminka :-)))

JiKo
23. 01. 2001
Dát tip
Merle ty budeš mít Oskara? :-(((

Vcela
23. 01. 2001
Dát tip
Tak to jste mě lidi dokonale zaskočili!!!Taková účast! Nicméně se pokusím zvýšit rezervaci alespoň na 30 míst.Snad to ještě půjde. Pro ty,co nedorazí k Národnímu muzeu:nejlépe je jet na I.P.Pavlova a odtud tram č.11 a 6 směr Nusle(nám.bří Synků) a vystoupit na druhé stanici,hned naproti Delvitě.Pak jít doprava podél pizzerie Barbíno a hned zase dolů a už to budete mít před sebou(svítí tam Radegast).Když tak můžete volat. No to jsou věci! Pro Cavaleru a JETa:pravda,všepísmácký sraz pro 20 lidí je nesmysl.Na svou obhajobu mohu uvést jen to,že jsem skutečně ani nepočítal s takovým zájmem... :-)))))

Bambulka
23. 01. 2001
Dát tip
no, koukam, ze o me uz je rozhodnuto:o) tak teda ju, tesim se na vas!!!:-))

Sadaf
23. 01. 2001
Dát tip
Lidičkové moji milovaní,vyšla mi dnes práce na horách,zítra odjíždím a přijedu do Prahy 1.2.stran nějaké práce v hlavním městě.Nicméně nevím,zda budu mít časový prostor na sraz,jestliže ne,věřte,budu smuten...... A kdyby mi to náhodou vyšlo a přišel jsem později a nebylo již místo v ezmíněném podniku,vězte,že by mi to nevadilo,kvůli Vám budu klidně sedět na schodech před restaurací a těšit se myšlenkou,že Vy,VY jste uvnitř a že jste....

JET
23. 01. 2001
Dát tip
tedy na vysvětlenou...v žádném jsem o Bambulce nechtěl rozhodovat a tudíž bude-li se účastnit tohoto kuriózního srazu nechávám zcela na její svobodné vůli. Též bych vás rád viděl, ale abych na vás koukal přes okno z ulice,tak po tom vážně netoužím... ostatně kolik míst má nějaká nádražní restaurace? 100? 200? A navíc je to prý až příští týden a do té doby se může změnit snad všechno, v co člověk doufá ,že se nezmění... A to bych si musel mýt krk a ostříhat nehty....

Carodej
22. 01. 2001
Dát tip
Tož ja!

papouch
22. 01. 2001
Dát tip
Papouch + jedna

Vcela
22. 01. 2001
Dát tip
Ještě prosím lidi uvádějte který den!Esli v pátek nebo sobotu. P.S. Tímhle tempem to naplníme v "cuku letu"!:-D

Vio
22. 01. 2001
Dát tip
Můj příjezd jest velmi pravděpodoubný ;-) Asi f pátek večer... Snad v doprovodu Míwy a Víly ;-)

Carodej
22. 01. 2001
Dát tip
To já nefim, kterej, jsem Pražák:-)

PetrViP
22. 01. 2001
Dát tip
do pytle, mám hory:-(

Vojtek
22. 01. 2001
Dát tip
ach jo pro mne je to Out of range

papouch
22. 01. 2001
Dát tip
tagznovu: Papouch + jedna (Vlaďka - zatím nepísmačka) ... ASI v pátek večer, ještě upřesním

inventor
22. 01. 2001
Dát tip
inventor+1

Silly
22. 01. 2001
Dát tip
hlááásííím se (pátek i sobota)

Šminka
22. 01. 2001
Dát tip
Ubytování nedoplní Merle, alébrž já! Jsem v této oblasti totiž jmenována za hlavního ubytovatele /btw. můžu se taky přihlásit k účasti na srazu? :-)))))) / Bydlení je pro tolik osob, kolik se jich bude schopno poskládat na 6 dvojlůžek, další metry čtvereční mezi postelemi, případně u mě v kuchyni, obýváku /20 m2 převážně zaplácaných nábytkem/ a dětském pokoji /25 m2 převážně volné plochy /. Doporučuji vlastní spacáky, 12 lidí může mít zajištěnu deku i polštář, ostatní se musí uložit do svého. Těch 12 za podmínky, že si to povléknou a svléknou sami /jsem totiž od přírody děsně líná/. Všichni za podmínky, že po odjezdu zůstane z domu alespoň obvodové zdivo a střecha. A jelikož jsem opravdu líná i počítat a hlavně vyhledávat v těchto zprávách, žádám o zasílání žádostí o rezervace na trnka@seznam.cz Tj. kolik a od kdy do kdy. Kdyby měl někdo nejapný dotaz, který jsem už slyšela: co za to? , odpověď zní: slušné zacházení se mnou i inventářem :-))))

Šminka
22. 01. 2001
Dát tip
Takže ještě jednou a upřesněně: jedna, zato oba dny :-)

Cavalera
22. 01. 2001
Dát tip
Všepísmácký sraz pro 20 lidí? eh eh .. rychlejší má přednost? eh eh ... no když to říkate ....

alina
22. 01. 2001
Dát tip
Netuším k čemu že se to mám zahlásit, protože jako pražák nepotřebuji noclehování. Ale jinak se tedy hlásím. Nějak se na vás v sobotu někde napojím. :O)

Mamba
22. 01. 2001
Dát tip
pátek 100% a sobota ještě nevím.

racek
22. 01. 2001
Dát tip
Přijdu, a protože se prosí o rychlé vyjádření, myslím, že přijde i Sadaf.

Šminka
22. 01. 2001
Dát tip
Koukám, že s rezervacema je to vážný, takže na sobotu předběžně hlásím Suvu,Jika a UFO

Tynic
22. 01. 2001
Dát tip
Lituji :o/ 6.2. Je den mé popravy z fyzikálních věd...

JiKo
22. 01. 2001
Dát tip
Souhlas se Šminkou :-)) jako že já jo a oba dny

Prokletí
22. 01. 2001
Dát tip
sobota 100%... juchúúúúúú m.

Prokletí
22. 01. 2001
Dát tip
jo ale spinkat v Prague nemůžu, pošupajdím vláčkem spjet domů--- *o( m.

Dědouch
22. 01. 2001
Dát tip
Dědouch+Cyndi+Adélka. Těšíme se na vás :)

Dědouch
22. 01. 2001
Dát tip
Přijdem rovnou ke Kellymu, vychází líp cesta..

JiKo
22. 01. 2001
Dát tip
A kdo je to ten Kelly?

myrinda
22. 01. 2001
Dát tip
i ja se hlasim na sobotu :-)

MM
22. 01. 2001
Dát tip
sobota jistě, pátek možná (pokud zase neproletím u zkoušek, což se doufám nestane). AdaMM

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru