Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romeo a Julie na ICQ

22. 01. 2001
4
0
1262
Autor
jeorenny

Jako bych to mela pred ocima...vune caje, zvuky tak vzdalene krasne hudby a polosere zdi cajovny..

Porad te mam pred ocima, jak sedis na tom koberci, v polotemne cajovne a usmivas se...byl jsem nervozni, trochu napjaty, ale divat se na tebe bylo krasnejsi nez vsechny krasne sceerie. Vis, ted se mi zdas tak vzdalena a opet neskutecna, ale v patek jsi byla neskutecne realna, zivouci, mohl jsem se te dotkout... Ale vis co bylo nejsladsi? Co bylo nejsladsi? To krasne odmituti polibku. Pripadala jsi mi bozska....bylo to nejkrasnejsi odmitnuti...jako v knizkach, kdyz chtel rytir polibit damu a nebyli jeste svoji... Ten ton, jakym jsi zaseptala...ja vlastne ani nevim, co jsi zaseptala....pripadal jsem si jako vrah, ktery krade z tvych rtu polibek... ale takove to bylo, tak jsem to citil....byl to nejhezci moment, vyjma toho, kdy jsi vlozila mou ruku do sve.... Je to ...neskutecne nadherne Neni, to jen proto, ze se to tak stalo, a kdyz to ctes/pisu, tak se mi to vse vybavuje, mam stejne pocity, zima, nezname okoli, studena lavicka, tva vune...vsechno Ale me se libilo, kdyz jsi mi poprve vzal mou ruku a nezne ji pohladil tou svou Je mi to lito "Litujes svych hrichu, synu?" lituji te pomijivosti, ktera mi je vymazala z pameti....lituji toho, ze se nebudou opakovat, i kdyz mozna to je dela tak jedinecne krasnymi. nejkrasnejsi je vzdy to jedinecne...a pokud jedinecnym udelas kazdy okamzik, cely tvuj zivot je krasny.. pokud udelam jedinecnym kazdy okamzik, budu stastny,...ja vsak nejsem. Neb toho cile mne dosahnouti nebylo povoleno, snad mne Buh pro jine ciny vyvolil. Vsak nastoluje se otazka, jake ciny maji to byt? A prave pro zakaz cile byla chvile jedinecna... ten zakaz mi byl neznamy.... zakaz byl jasny, vsak duvod se schoval ... nejsou slova? jsou, ale ticha, septana....protoze s vyslovenim by se znicila, tak moc krehka jsou a mohu take neco zaseptat? jen potichu, at te ani ten nejbystrejsi nezaslechne dobre...ale chtela bych, abys je slysel...smim ti je poseptat az te zase uvidim? smis a zaseptas mi ta sva? ted bych te napriklad polibil.....vidis, ach jo no jo, a ja bych se ted nejspis asi nechala polibit....ach jo ...
Andílek
28. 03. 2001
Dát tip
To je vazne uzasny, jakobych v ty cajovne sedela taky. Kez by.

Jákob
29. 01. 2001
Dát tip
:o)

kapka
27. 01. 2001
Dát tip
nadherne,nemuzu ani vic napsat,protoze nemam slov!

Silly
24. 01. 2001
Dát tip
málokterý z románů, jež si říkají "o lásce", má v sobě tolik nedotknutelnosti a jemnosti, kolik je zde..... něhou rezonující... také tip "pokud jedinecnym udelas kazdy okamzik, cely tvuj zivot je krasny.." děkuji za myšlenku, která shrnuje to, co si tak nějak počínám uvědomovat...

Albireo
23. 01. 2001
Dát tip
Velice něžné, jemné, krásné. Báseň v próze. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru