Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

***

25. 01. 2001
7
0
1481
Autor
Mazdovovejce

Naprosto nečekaná samota se přetichounce třepotá jak slunce ve tvých šlápotách a zbyla jen má nahota teď připadám si na prodej a ty se směješ, tak se směj tenhleten příběh nemá děj a ty jsi tu pořád a asi seš zlej.
kafka
31. 01. 2001
Dát tip
Ten nesedící rytmus na konci se mi líbí jako třešinka na dortu...jojo, trošku ujetá, ale vím proč ;-))) pěkné típí

Yeziiinka
27. 01. 2001
Dát tip
Jojojo! Líbí, strašně! (Poslední veršík mě sice trošku vyrušil v pomlaskávání si, ale celek je celek :) )

Stevenson
26. 01. 2001
Dát tip
hezke a opakoval bych asi predchozí..

exCavalera
25. 01. 2001
Dát tip
Snad posl. věta by zaloužila dotvořit, by lépe štimovala, však i tak to odsejpá TIP

Merle
25. 01. 2001
Dát tip
tak jak ufo... kupodivu AAAA mi tu nějak nevadí...

Vio
25. 01. 2001
Dát tip
Silná výpověď... bohužel v nevábném balení. AAAABBBB :-/ Příliš mnoho "a". V posledním verši mi nesedí rytmus.

Miroslawek
25. 01. 2001
Dát tip
nevábné balení? ;o))) Ale Vio, nezlob. Spíš mi to přijde, jako příliš usilovná snaha o vyjádření. To neubírá básni na pravdivosti, jen oslabuje čtenářův prožitek, neb je ohlušen účelovou a předpokládatelnou naléhavostí posledního dvojverší.

hermit
25. 01. 2001
Dát tip
Hodně zajímavé, ale připadá mi to nedobroušené.

Print
25. 01. 2001
Dát tip
Na balení se vykašli!!! Je to sakra kvalitní zboží!!! *!!!!!

Print
25. 01. 2001
Dát tip
...kruci....musím ještě!!!!

Astalavista
25. 01. 2001
Dát tip
Nahota na prodej.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru