Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krysa

02. 10. 2005
0
0
723
Autor
Ptaptapsík

Krysa

 

Ťap.Ťap.Ťap…

Dole v temných hlubinách se ozýval tajemný ťapot.

Ťap.Ťap.Ťap…

To jedna krysa si dovolila porušit to ticho,které znají určitě všichni kdož někdy navštívili ty staré,temné sklepy,nebo podzemní chodby a stoky.

Ťap.Ťap.Ťap…

Krysa to byla malá…

Ťap.

…šedá,…

Ťap.

…s křivýma nohama.

Ťap.

 

Nejspíš to byla krysa chytrá,…

Ťap.

…poněvadž se vyhýbala všem těm starým,zrezivělým,…

Ťap.

…ale stále fungujícím pastem,které tady někdo v dávné minulosti nastražil.

Ťap.

 

Pomalu,ale jistě se blížila ke dveřím vedoucím ke spíži,ráji krys,odkud se linula ta nezaměnitelná vůně jídla a zbytků,kterou mají krysy tak rády,co rády,kterou přímo milují.

 

Ťap.Ťap.Ťap.Ťap.Ťap.

 

Obratně se vyhnula jedné,druhé i třetí pasti a už stanula tak blízko,že viděla úzkou škvíru mezi dveřmi a zdí,kterou se mohla ona akorát tak protáhnout.

 

Ťap.Ťap.Ťap.

 

Vyhnula se čtvrté pasti,kde byl umístěn krásný voňavoučký plesnivý sýr,kterýžto byl ale namočen v krysím jedu typu A 36.

 

Ťap.Ťap.Ťap.

 

Protáhla se škvírou a běžela se ke krásnému kousku slaniny…

 

Ťap.Ťap.Ťap.

 

Už ,už u něj byla a…

 

Ťap.

…past udělala: CVAK!

 

Tak  skončila ťápavá cesta krysy,která se provinila jen tím,že byla krysa a měla hlad.

 

„Pokoj duši tvé,nechť dojdeš tam nahoře krásnému odpočinku plného jídla a zbytků,Amen.“

 

Teď dole v temných hlubinách zní už jen to staré,známé ticho...

 


mortticie
18. 03. 2006
Dát tip
Je to dobrý nápad... Zajímavý styl ;) Akorát se mi nelíbí jedna věta a to: Tak skončila ťápavá cesta krysy,která se provinila jen tím,že byla krysa a měla hlad. Ta mi ten dojem trochu kazí, kdyby tam nebyla, byla by ta povídka více zajímavější

cookies
02. 10. 2005
Dát tip
Jaktože poznala že sýr je namočený v jedu, ale nevšimla si pasti? Jinak zajímavý nápad...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru