Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kontakt

24. 01. 2001
2
0
1907
Autor
CZlovek

To je tak, když fyzik chce být romantikem... :o)

Chtěl bych být s Tebou
tam kde Schrödinger
v limitním přechodu
přechází v Hamilton-Jacobiho.

Tam v jednoduché diferenci
spolu konvergujem absolutně
k součtu mocninné řady
která Tvé pochody definuje.

Fyzické naše reakce
tečnami jsou funkce
Fouriera existence
téhle naší aproximace.

Náš definiční obor je totožný!
CZlovek
05. 10. 2001
Dát tip
Kacapitoma: taky se občas divím, jak jsem to mohl přežít... :-))

Kacapitoma
04. 10. 2001
Dát tip
Dobrý:o) Už jsem taky četla podobnou povídku(ale ne tady v písmákovi:o))) Jen mi šel po zádech mráz, protože si dobře vzpomínám, jak jsme to všechno brali....

Chlastáč
09. 02. 2001
Dát tip
Není to špatný, CZ, když jsem já psával takovéto říkanky, tak to byla spíš jen legrace ze školy. Ty jsi však rovnou přešel k milostné poezii. Tak jak by řekla moje bývalá učitelka češtiny: "To tu ještě nebylo!" To si zaslouží tipa!

Miroslawek
25. 01. 2001
Dát tip
Nemá tam být Schrödinger? Na škole bych tohle ocenil, teď už však spíš jen tuším o čem to je ;o)))

CZlovek
25. 01. 2001
Dát tip
Miroslawek: jejda, překlep... hnedle to opravím... dík. :o) exCavalera: No, nepopírám, že je to spíše pro kolegy(ni) z oboru... :o)

žyba
24. 01. 2001
Dát tip
Když fyzik básní, čekej kdy se z toho zblázní. Nebo kdy místo básní napíše skriptum.... . Bóóóóže tip,tip, tip,.... típnem.

exCavalera
24. 01. 2001
Dát tip
uff ... tak to je příliš složitých slov, na to aby je vůl jak já moh pozřít ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru