Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tramvají do Litvínova

24. 01. 2001
0
0
483
Autor
SEMI

To jsem vám takhle jel jednou ze školy domů.

Tramvají do Litvínova Umírá labuť, na studeném jezeře, slunce se leskne, na starém kostele, jinovatka pokrývá, smutnou krásu zašlé slávy povrchových dolů. Nad výsypkou letí labuť, nevšímá si tramvaje, tam sedím já. Bílá nálada ostře kontrastuje s černými myšlenkami na barevný zítřek. Zmizely labutě, obzor pohltil obraz, zmizelo všechno. Tramvaj jede dál.
vanilková
30. 01. 2001
Dát tip
Taky to tu znám))),líbí se mi "Bílá nálada..."

Albireo
24. 01. 2001
Dát tip
Na prvních třech řádcích je nějak moc čárek. I jinak bych řekl: Nic moc.

šálinka
24. 01. 2001
Dát tip
Nad výsypkou letí labuť, nevšímá si tramvaje ...má pro mě skrytou hloubku :-)

Bambulka
24. 01. 2001
Dát tip
jujky... tady jedna Mostečanda odkojená litvínovským gymnáziem:o) tu cestu znám a vím, kam jít...:-) víš, spousta věcí se tam mění k lepšímu, zítřek bude veseleji barevný... asi tím, že vím, o čem píšeš... trošku to víc propracuj:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru