Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo si počká ...

06. 10. 2005
4
0
3074
Autor
Mezon

Ženy nejsou z Venuše a muži z Marsu. Prostě si jen nechtějí rozumět.

Lumír stál nad tou přejetou kočkou už asi pět minut, když k němu přišla jeho žena.
"Co na ni tak zíráš?"
Pomalu tekoucí krev se zastavila o plochý kámen a už začínala černat.
Lumír se ani nepohnul. Díval se upřeně, jako by ho něco hypnotizovalo.
"Fuj! Vždyť je to nechutný. Se asi pobleju".
Eva chtěla odejít, ale jak se začala otáčet, Lumír, aniž přestal zírat na tu ležící beztvarou hmotu, zvedl pravou ruku dlaní k Evě a důrazným gestem ji zarazil.
"Stůj! Počkej! Počkej aspoň chvilku."
"Na co bych jako měla čekat?"
Chvíli stála a dívala se nechápavě střídavě na Lumíra a na mrtvou kočku.
"Sem nevěděla, že seš takovej úchyl."
Zavrtěla hlavou a ještě než se otočila, pohlédla na Lumíra, a pak pomalu odcházela.
Neušla ani deset kroků, když najednou Lumír zařval:
"JO!!!"
Lekla se, rychle se otočila a viděla svého muže jak stojí v mírném podřepu s rukama sevřenýma v pěst.
"Jóóóó!!! JO! JO!"
Lumír se dal s blaženým výrazem ve tváři do pomalé chůze směrem ke své ženě.
Eva už začínala mít vážné obavy o Lumírovo duševní zdraví. Raději na něho počkala.
"Prosím Tě, cos tam blbnul?"
"Já to věděl! Já to věděl!"
Lumírovi zářily očička jak malému děcku, když mu řeknete že v neděli jdete na kolotoče.
"Co si věděl? Lumíre?! Začínáš mě děsit."
"Já to věděl, já to věděl že se mi to nezdálo. JO!"
A zase ty ruce v pěst.
"Já to věděl, že ta kočka pohnula nohou! Přece nejsem debil."
Eva si myslela něco jiného.
Mezon
12. 01. 2006
Dát tip
... neznám žádný v)tipy ... a ani je neumím vyprávět ...

Marcela.K.
12. 01. 2006
Dát tip
to je škoda...chtěla jsem tě uchránit, ale takhle nevím nevím... no můžeš zkusit vyprávět historky z pionýra ;-)

Mezon
11. 01. 2006
Dát tip
... hehe ... se tu aj diskutovalo ... to potěší dvojnásob ... takže dík a dík ... mylenka: ... ty bys taky hned každýho fackovala ...

Marcela.K.
11. 01. 2006
Dát tip
...to víš, já jsem děsně agresivní...všechny bych tu pomlátila a pak bych tu zbyla sama jen s těma, co se do mě zamylujou ;-) ! a budou mi posílat ( v)tipy !

Vihar
08. 12. 2005
Dát tip
Podle toho jak dlouho jsou mrtvý :o) Jediné co ponechávám na silnici, jsou bažanti - jsou tuhý a nechutnaji mi. Ale taková kulturně přejetá srna, to máš dva velký talíře zdravého chutného a výživného masa, to už za zasviněnou koupelnu v bytovce docela stojí, ne?

Vihar
07. 12. 2005
Dát tip
No já nevím, holky i kluci normálně zkoumají mrtvý zvířata, šťouchaj klackem a tak.... v tom není rozdílu pohlaví Jj to byly časy, řekla fuj, ale byls v jejích očích hrdina, a dostal pusu, když jsi si o ní šikovně řekl :)

Marcela.K.
07. 12. 2005
Dát tip
...já myslela, že tu facku mu měla dát ta kočka ;-)...doufám,že už do těch mrtvejch zvířat nešťoucháš...ja bych tě teda ,i jako malá ,spíš ,,pozvracela" ..teda promiň ;-)

Vihar
07. 12. 2005
Dát tip
už nešťouchám, pouze do nich buším paličkou a tak... protože z nich dělám guláš nebo řízky, a ty se musí naklepávat :-) děti nemají předsudky dospěláků

Marcela.K.
07. 12. 2005
Dát tip
...jenže já jsem od mala ,,zvláštní případ"...a nejlepší , že můj muž o tom ví ...až se mě bude chtít zbavit, stačí,když na mě hodí chcíplou myš :-) ..to totiž nepřežiju. ..ty děláš guláš i z mrtvejch koček ;-) ?

Marcela.K.
03. 12. 2005
Dát tip
...to je nějaký ,,ujetý", copak mrtvá kočka může hýbat nohou? Kdyby mu dala facku, tak by to bylo na tip, ale takhle...nevím, nevím... :-(

Andulka
29. 11. 2005
Dát tip
sice je to ctive a svizne napsany.....a ale obraz rozjete kocky na ulici ve me vyvovala stejny pocit, jako u tve zeny...:-)

Tonko
08. 10. 2005
Dát tip
Na mě docela krátký, ale za to vystížný ... dynamicky popsaná scénka bez jakýchko-li "zdržováků" ... Dobrý , ale mě tam přece jen chybí "zdžováky", aby to nevypadalo jako suchej vtip :-)

Myna
07. 10. 2005
Dát tip
Poměrně vystižné, ač strohé, čtivé:) TIP

Nevím, ono to asi nebude jen tím, že jeden je muž a druhý, teda vlastně druhá žena. Spíš je to o lidech všeobecně. Já nejsem muž ani omylem, ale jednou jsem takhle hypnotizovala ptáčka napůl ukrytého v keři. A nakonec se pohnul, opravdu! tip

Ariela
06. 10. 2005
Dát tip
:)))))))))))))))))

K_Anče
06. 10. 2005
Dát tip
no to je debil..*

Kandelabr
06. 10. 2005
Dát tip
takové trošku šedivé mi přišlo...

spolik
06. 10. 2005
Dát tip
mě to příjde docela působivé a milé (tedy to téma, nikoliv ten vlastní moment, jež je popisován v povídce :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru