Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo jsem

08. 10. 2005
3
0
1728
Autor
inge

Jsem pták, co ustřihli mu křídla.

Jsem mrak, co se vypršel.

Jsem noc, co nádherný den střídá.

Jsem zlý sen, co nadešel.

 

Jsem larva před motýlem.

Jsem bouře před sluncem.

Jsem černá na plátně bílém.

A přesto nevím kdo jsem...


vesuvanka
09. 10. 2005
Dát tip
zaujala mě larva před motýlem

vesuvanka
09. 10. 2005
Dát tip
uvedený verš vyjadřuje naději nebo proměnu..... ostatní spíše pochmurné, ale myslím, že báseň celkem dobře vystihuje tápání v pocitech a hledání, kdo vlastně jsem... TIP

Aiscis
09. 10. 2005
Dát tip
Skutečně to mě jen těší, koneckonců nemluvím o tom dílku jako o noční můře jen interpretuji spojení zlý sen je to eqvivalentní myslím, kritiky na kritiky kritik jsou fajn... Reflexe je třeba všude....

inblue
09. 10. 2005
Dát tip
Tak nejdřív k tobě, Hani. Cítím, jak se hledáš, mně se tohle líbí, protože mi rosteš před očima. Protože sílíš, a to je moc dobře. Máš můj obdiv, že se konečně dovedeš trošku nadnést. A teď k tobě, Aiscisi. Nemám ráda tyhle nabubřelé řeči mladých rádoby vypsaných autorů. Ani jejich pozdější obranu. Nevšimla jsem si, že by to dílo bylo v Aréně. Posil si prosím sebevědomí někde jinde. Bude to lepší, uvidíš.

Aiscis
09. 10. 2005
Dát tip
inblue: Rádobyvypsaných??? Nevim co si o tom mám myslet, nevím jak jsi na tom ty ale já píšu už pškně dlouho, no to je jedno, ostatně já si nepotřebuju posilovat sebevědomí to rozhodně ne. Co se týče psaní jsem na tom se seevědomým dostatečně. Respektovat zaškrtávání, jo to je fakt to bych měl tak se omlouvám, dál to budu dělat jinak, koneckonců není nad snaživé blbce, že... MF: no jasně to udělám a víš co obsah, či forma, je jisté že pokud autoři budou psát delší kritiky tak těžko stihnou víc jak tři deně, pokud je budou pitat z hlediska pravopisu, ale to je jedno. Sám se do toho nepouštěj??? Pust se do toho se mnou! Ne nechceš, tak prosim neodrazuj.... Protože popravdě si začínám myslet, že to nemá cenu a že je lepší se na to vykašlat, jestli je tu tak 20 lidí, kteří stojí o diskuzy o svých dílech tak je to moc, takže kašlu na to... Lepší????

overflow
08. 10. 2005
Dát tip
no, taky se mi zdá, že moc nevíš...ale larva před motýlem je docela dobrá vyhlídka, ne? já taky nevim

Přeslička
08. 10. 2005
Dát tip
nic nového...

Aiscis
08. 10. 2005
Dát tip
Nestojíš o to, já ano takže: ř.1 Takhle brutálně začít.....( obraz ztráty svobody) ř.2 = bílí lechce našedlí načechraný obláček...(krása, dle mého romantika) ř.3 pokud to není ironie pak zase špatné.... ř.4 teď by asi mělo být dobré??? No tak ne noční můra ř.5 nový život koloběh??? Nebo stálost<=>promněna ř.6 rychlost dynamika destrukce ř.7 zcela nicneříkající..... ř.8 nedivím se koneckoncúů celé to působí neuceleně bez záměru zmateně......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru