Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lední žokej

09. 10. 2005
1
0
1167
Autor
Zetor

Po krátké válce s manželkou
odešel v klidu na Velkou
papouch
25. 10. 2005
Dát tip
nazdarrr!

papouch
25. 10. 2005
Dát tip
já jen, že to znám,.. tedy .. znával jsem, už mám klid .. .-) a dodal bych na Velké seděl půl hodiny v klídku si přečet noviny večer pak notně pod parou nestaral se už o starou :-)

Zetor
22. 10. 2005
Dát tip
zelvo nějaké antipatie? Pod každý moje dílko, jsi napsala něco ve smyslu "nic moc", víš co, role se obrátily, poradím ti jednu věc. Když něco kritizuješ, dělej to tak, aby jsi neubližovala. Když se mi něco nelíbí, napíšu v kritice co se mi nelíbí, a né tyhle slaboduché bláboly, typu "zvláštní, nic moc, atd." To jen abys věděla, proč jsem tě právě strčil do neoblíbených. Jsi tam sama... vlastně né úplně, pomyslně tam jsi s mojí manželkou, nazdar.

Kolouch
21. 10. 2005
Dát tip
:))*

zelva
21. 10. 2005
Dát tip
nic moc

Damien
09. 10. 2005
Dát tip
po marný snaze se starou houpnul ten prasák na Malou :o))

Marnotrat
09. 10. 2005
Dát tip
:)

Damien
09. 10. 2005
Dát tip
jenyku, neblbni, já nechci bejt slavnej. všechny ty hérečky, šatnářky, báby na veřejných záchodcích, nezbavil bych se jich, já chci bejt malej a nenápadnej, nepovšimnutej, takřka panic:o))

Zetor
09. 10. 2005
Dát tip
já se taky nebudu hned tak s někým spojovat! ...samozřejmě až na Milenu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru