Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tíha panování

12. 10. 2005
1
0
1413
Autor
Placidus

A odpust nám nase viny, jako i my ..

Kat nehodnému básníku

pro ústa vsech kritiku

tal mecem

ladným pohybem

On v klece

vsak rozhodnut

do tváre krále zre.


supizmus
25. 10. 2005
Dát tip
špica

Placidus
13. 10. 2005
Dát tip
Sklenár: Stejne jako by básníku odnesl, zapomel, nebo jakékoli ceské sloveso, tak mu tal. "Mu odnesl" je pouze zamlcen predmet, v tomto prípade je nedulezité co.Ale muzete si vybrat dle potreby a libosti, stejne se na to umíralo. Ikdyby to zminovaný básník prezil, byl jiz perzekuován pro své presvecení, knemuz se rozhodl. A i pred smrtí vnej veril, nebot bylo záhodno primet trestance, aby litovali svých chyb a hríchu. Zejména odvolat svá slova a rozhodnutí. .Stát co vládnoucí panovník proti takovým kritikum, je také na zvázenou. Jaké pravdy asi hájil on.. Proc jsou v nelibosti lidé s jiným presvecení a vírou atd..s takovou myslenkou jsem psal. jen mé pocity vám slovy nevysvetlím.. vsem dekuji za vase názory.

Lasska
12. 10. 2005
Dát tip
podařené

Silvita
12. 10. 2005
Dát tip
.. odpouštíme Tvé. pro ústa všech kritiků? zas jedna, kdo nepochopil (já) ... :-)

sklenář
12. 10. 2005
Dát tip
nehodnému básniku - ťal mečem - co? - tomu počesku nerozumím a rozhodnut k čemu? - byl onen ťatý básník?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru