Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inzerát

13. 10. 2005
3
0
1560
Autor
Zetor

Jsem 32letý, ne vlastní vinou rozvedený tatínek s 2,5 letým synem, kterého vídám jednou za čtrnáct dní a hledám touto cestou hodné dítě na vyplnění mučivé třináctidenní prázdnoty v srdci.
Nabízím výuku prvních slůvek, čůrání do nočníku, později jízdy na kole a mnoho nejrůznější legrace. Můžeš mě klidně zlobit, nebudu se zlobit.
Prosím o foto a děkuji za každou odpověď.
lisbethka
18. 10. 2005
Dát tip
nebejt mi 16, tak se přihlásím, potřebuji tátu !

Zuzulinka
13. 10. 2005
Dát tip
krásný, krásný...:o)))..doufám, že se Ti jich ozve co nejvíc

Zetor
13. 10. 2005
Dát tip
To nemělo být vtipné

Zuzulinka
13. 10. 2005
Dát tip
je to milé...vtipné ani náhodou

Mezon
13. 10. 2005
Dát tip
Jsem 40-ti letý ne(?)vlastní vinou rozvedený tatínek s 13-ti letou dcerou a 11-ti letým synem. Neviděl jsem je 5 let (??? - nevím, fakt jsem to přestal počítat, možná už je to 6). Kdybych se znovu neoženil a neměl 5-ti letou dcerku + 12-ti letýho kluka coby válečnou kořist, určitě bych byl dneska někde v koutku, pochcanej a ve svěrací kazajce. To je asi tak všechno, co ti k tomu napíšu, protože tak nějak nedokážu odhadnout, kam Tvoje dílko zařadit. Vlastně nad tím ani nechci přemejšlet.

Zetor
13. 10. 2005
Dát tip
člen klubu Incest nepochopí ani náhodou

zelva
13. 10. 2005
Dát tip
to si snad děláš srandu tímto dílem ne... tímto ničeho nedosáhneš... A nedá se s tvojí bývalou mluvit o tom, že bys ho vídal častěji než určil soud nebo jste si fakt vzájemně tak ublížili, že spolu nemůžete jinak komunikovat než přes soud. ...tip

To je smutné.

45rpm
13. 10. 2005
Dát tip
¨

Zetor
13. 10. 2005
Dát tip
45rpm (21.75 roku): jak stará je tahle tvoje fotka?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru