Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zavíráme

13. 10. 2005
0
0
1513
Autor
kokolaking

Tuto neděli odchází ze zdejších vod

KOKOLAKING

Máte-li s ním nějaké nevyřízené účty, čiňte se.


Che_(ops)
14. 10. 2005
Dát tip
Proc odchaziiiiiiis? Co to jako ma znamenat? Nejakej exodus....mno? Jakej je pravej duvod?!!!!

kokolaking
14. 10. 2005
Dát tip
Hastrman: zkůs sí to výmoct ze seyšéél zbora: na to jsem ještě stále příliš samolibý velký_jirka: Vykuř! asi ták kralik: teď je to pátek, tak už je to stejně jedno. a navíc, jak jsem se dnes dozvěděl, se vlastně nic nedělo P_P: Dělej co Ty chceš a měj se tu dobře evalota: čus bus karosa Vella: oni jsou dobré, jak jí mám asi změnit, když už ji změnily? každopádně, pro mě to událost je. Che_(ops): -ačkoliv to nevidíš, je následující text speciálně pro tebe žlutý. musíš zapojit představivost- kokoláking chce též klid a mír a čas na koníčky, sporty, svět za okny, květy v oknech, mouchy ve skleničkách a špatnou poesii na papíře;)

Delahaye
14. 10. 2005
Dát tip
až řekneš, čí seš alter, tak Tě i líbnu na cestu .-)

Nicollette
13. 10. 2005
Dát tip
nazdar

Presbyter
13. 10. 2005
Dát tip
v jiných vodách bude líp?

kokolaking
13. 10. 2005
Dát tip
swany: připoj nějakou svou bláblá-troskapíseň a bude to učniněná selanka nicol: zdar presbyter: klid

hastrman
13. 10. 2005
Dát tip
nedlužíš mi nic! vrať to!!!

Zbora
13. 10. 2005
Dát tip
Doufám že neochudíš zdejší server o to množství klenotů, které jsi vytvořil a nesmažeš se...kam bych potom chodil čerpat inspiraci?

Petr_Pan
13. 10. 2005
Dát tip
nijak Tě neznám. dělej si ce chceš a ať Tě to baví

Furt si mi neřekl co se dělo v úterý!

evalota47
13. 10. 2005
Dát tip
pá pá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru