Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kvetina

14. 10. 2005
0
0
733
Autor
Liquidus

po dlouhe dobe jsem se zase nechal zlakat k necemu co asi nemelo sanci na uspech.

pred tim nez jsem dorazil na misto jsem si rekl ze ji udelam radost, a koupim ji nejakou kyticku.

tak jsem uhanel do kvetinarstvi abych se stihnul vratit cas, aby na mne nemusela moc dlouho cekat.

nesnasim nedochvilnost, a tak jsem se snazil abych ja nebyl sam nedochvilny. zbezne jsem si prohlednul okoli.

kdyz jsem si tak uvedomil co o ni tak clovek vi. v podstate to co mi rekla o sobe na ICQ, a to co mela vyplnene v profilu na jednom serveru kde jsem ji objevil.  vpodstate muze prijit odkudkoliv a ani jistota toho ze bude vypadat tak jak vypada na fotce kterou mi poslala nebyla temer zadna.

s vedomim toho ze ona o mne vi v podstate stejne nic jako ja jsem ji napsal zpravu ze stojim na konci zastavky tramvaje do centra. to ze mam s sebou pro ni kytku jsem ji nepsal, chtel jsem ji predat kytku, cournout se po praze, popovidat a zajit na veceri, a v prubehu vecera se treba ukaze ze to je a nebo neni ono.

po chvili mi dorazila smska. bylo v ni napsane jen kratce to ze nemuze a ze musela nekam ject. a jeste to ze mam vzkaz na tom serveru kde jsem ji nasel. pro samou praci jsem se na nej celej tyden nepodival,  a tak jsem ani ten den kdy jsme se meli sejit nemel za dulezite se tam jit podivat.

Rikal jsem si ze to klidne muzu zabalit, a necitil jsem vztek, spise litost a zklamani. Tak jsem si rikal ze jsem se chtel stejne cournout prahou, a prosel jsem centrem a tu kvetinu porad s sebou. premyslel jsem jak se ji zbavit. jen tak hodit do kose se mi nechtelo, na to byla prilis krehka. a rikal jsem si ze tou kvetinou alepson nekomu udelam radost. tak jsem dosel az na kampu, kde jsem si sednul na lavicku, protoze volal akorat sefik. ve chvili kdy jsem domluvil jsem dostal napad, ze kytku necham na kampe, konene chodi tam hodne mladych zamilovanych lidi, treba nekomu ta kytka udela radost... nez jsem odesel z kampy jeste jsem se ohlednul. svetlo lampy dopadalo na lavicku a na kvetinu na ni v balicim papire.

Treba alespon nekdo byl ten vecer vesely... kdyz ne ja.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru