Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ticho po bouři

18. 10. 2005
5
0
1723
Autor
Placidus

S rozbřeskem přišla

netušená poznání

touhy večera.

 

Světlem probuzen

do radostného jitra

k hostině páně.

 

Cesta hladinou

už nejitří poutníka

srdce vícekrát.

 


supizmus
25. 10. 2005
Dát tip
naprosto úchvatné

Placidus
20. 10. 2005
Dát tip
-Vsem dekuji za cas a zamyslením nad skrovným dílkem nezkuseného. -provokace zde není ani zbla. moc se mi nechtelo protoze vysvetlováním se vse zkazí, ale pokusím se to rozebrat. S rozbreskem..- ve spánku jsme blíze bozké realite, take myslenky jsou rozebrány a casté dotazy zodpovezeny lze získat i jistý díl osvícení.Také se lze setkat se senzitivními lidmi. Obcas se clovek dobre vyspí a po ránu má dobrou náladu ani neví proc, ale den pak prozije príjemneji. Zde je naznaceno poznání strasti. Svetlem probuzen...k hostine páne- je zde naznacena vule k vedomému zpusobu zivota. Eucharistie nemusí být jen obrad, který vidíme v kostele, jako vzpomínka na Jezíse Krista. Jezís spíse ukazuje ucedníkum mocné mysterium, vedomého prímání potravy atd.. Cesta hladinou -Vedomý zivot je stejne tezký jak chodit po hladine a vyrovnanost z nej vyplývyjící netvorí zádné chmury ani strasti.. Arcana publicata vilescunt et gratiam prophanata amittunt. Ergo: ne Margaritas objice porcis, sea Asino substerne rosas. Zveřejněná tajemství pozbývají lesku i hloubky; znesvěcena, ztrácejí sílu milosti. A proto: neházej perly sviním ani nestel oslu na růžích.

Placidus
20. 10. 2005
Dát tip
omlouvam se, sem tam mi ujelo písmenko.

oleandr
20. 10. 2005
Dát tip
začíná se mi tady líbit ......

T_O_M_
20. 10. 2005
Dát tip
nic moc-podle mého skromného názoru

Markel
20. 10. 2005
Dát tip
Líbí moc - T

Sarrah
19. 10. 2005
Dát tip
Cesta hladinou už nejitří poutníka srdce vícekrát. ***

Kubi11
19. 10. 2005
Dát tip
nevim co si mam myslet páč nevim o čem to je

...no precital som vsetky tvoje...no..dielka... ...a fajn provokacia... ...dufam...teda...egal...

!t.

oleandr
18. 10. 2005
Dát tip
hmm....T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru