Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jen jít dál?

20. 10. 2005
0
0
3426
Autor
Angelina

Jak jen jít dál?

 

Nenávidím přetvářku,

přesto jsem to já,

kdo ji nejvíce používá.

 

Nesnáším klam,

ale jsem to já,

koho nejvíce obelhávám.

 

Nechci už dál žít,

ale jsem to opět já,

kdo se nejvíc na světě bojí smrti.

 

Obdivuji čistou lásku,

ač jsem to já,

kdo ji nikdy nepoznal.

 

Toužím po věrném přátelství,

i když vím,

že jej na světě není.

 

Tak zoufale chci něco změnit!

A nedokážu zastavit ani vlastní slzy -

miluji jejich chuť, třebaže nikdy

nasmočily mé rty....


Zbora
24. 10. 2005
Dát tip
Kytka: Ty si Zdenka?

Zbora:no, nejsem, proto se ptám, kde si na přišel? Staroušku: u Těbe speciálně... žádný kecy a mlíko :-))

Smetiprach
24. 10. 2005
Dát tip
koutinka: kecy... ;-) zborinka: kecy... ;-)

staroušku..... k vjeci :-)*

jaká Zdenka? nechlastejte, dyť Vám to říkám furt... leze Vám to na mozek :-))

Smetiprach
23. 10. 2005
Dát tip
koutinka: kecy... :-)))

sidonia
22. 10. 2005
Dát tip
jéžišmarjá

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
primář, sekundář a květinová výzdoba: hrdě leč pokorně odcházím zaklepat...

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
To oni ještě nebudou ordinovat. Včera ošetřili rovnou dva akutní případy, takže jsou unavení...a navíc...nejvíc případů je odpoledne. A ještě k tomu květinové výzdobě začaly žloutnout lístečky, takže shání hnojivo v konírně.

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
to nevadí, já budu prostě klepat tak dlouho, dokud mi nebude otevřeno... jsou chvíle, kdy bývám dost trpělivý.... namísto hnojiva, snad... doporučil bych slunce a vítr... akutní případy byly pouze dva? zvláštní, já mám pocit, že jsou jich tu mraky... ale možná rychle umírají...

kuji.... staroušku.... :-)* Zboroušku, ani hnojivo myslím už nepomůže....

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
květinářství: :-)* mlask...

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
Ale jistě, že jich je tu více, jen personál už není to co býval a nezvládá...primář Alt zestárnul, zarostl hustým vousem a klepou se mu ruce, Georgovi utekla žena, takže už nepracuje s takovým zápalem, sestra květina přebíhá mezi vícero odděleními, setra pomíjivá se pominula a emigrovala do Číny, no a konečně řezník pišta si otevřel soukromou ordinaci. A já sám na vše nestačím. Potřebujeme nového svěžího zapáleného medika.

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
a to budu prosím já.... poslední dobou se mi zapalují lýtka, v důsledku čehož mám fůru nadbytečné energie.. a jsem mlád a svěží jak jitřní zora nad družstevním vepřínem.

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
velkej: nebuď smutnej, třeba zase uteče...

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
oh avi

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
A víš, že jsem tu zoru u Reyneka nikdy nepochopil...co je to? :o)

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
velkej to už rozkryl, to seš ty nad prasečákem, něco jako Chagallova "Nevěsta v oblacích".

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
Jak to může velkej vědět? V prasečáku jsem ho neviděl leta...furt akorát lítá za dojičkama.

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
checht, jsem v tomto směru vzdělán, Zdenka měla včera přednášku o ustájení nosnic a podobnejch podivnejch stavbách... zora patří k základním ideovým pilířům projektu...

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
je mi ctí a národním svátkem, jako nejmladší člen klubu dám rundu, při nejbližší příležitosti... :-)

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
proč já vůl furt zapomínám na ty avíza?

hmm, hmmm... vítej staroušku, ráda Tě vidím mezi mladýma .-)) rundu si dejte i za mě a na mě, ju? .-))

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
alt: inu ano, to magické datum... :-) (jak vidíš, studoval jsem klubovní materiály) ko_tinka: jistě, hlavně na tebe, neboj dceru...

Zbora
21. 10. 2005
Dát tip
Zdenka??? To je zase kdo????

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
eeh, nic... v neděli, vzpomínáš? ale to je fuk, to není určeno sem... :-)

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
alte: já už přeci dávno... ááále nic, ty si primář...

Smetiprach
21. 10. 2005
Dát tip
jo, došlo mi to včas... :-)

Smetiprach
20. 10. 2005
Dát tip
Měla bys se rozhodnout, jestli budeš za chlapečka, nebo za holčičku. Jinak dílo myslím snese přísná klubovní měřítka, proto posílám avi...

Witch
20. 10. 2005
Dát tip
no já nevim... zdá se mi to nějak o ničem .. takový plácání vděčných slovíček, jen aby se něco psalo... ale možná se pletu, zřejmě každej někdy napíše něco takovýho W.

Zbora
20. 10. 2005
Dát tip
Taky si myslím, že snese ta výše zmíněná měřítka...ovšem mě avi posláno nebylo, tak si počkám, koho se tu dočkám.

Smetiprach
20. 10. 2005
Dát tip
Zbora: počkej, já myslel pipinky a kohoutky... ekzémky ještě fungujou? jestli ano, tak to hned obešlu... Takže: avi rotě rychlého emničního a ekzémčitého nasazení (a v případě zařazení si prosím pampaliniovský diplóm)

Zbora
20. 10. 2005
Dát tip
No jistě...klub se pozvedá z prachu...a začíná být aktivní více než kdy jindy...většina členů se již vrátila, jen pišta dělá mrtvého pištu...nechceš vstoupit mezi nás? Klub.

Smetiprach
20. 10. 2005
Dát tip
to se ptáš jen tak, bez fanfár? jasně že chci, vždycky jsem chtěl... sním o tom už od dětství... prosím...

Zbora
20. 10. 2005
Dát tip
Tramtarará. Podej tedy žádost o přijetí do stavu pracovního, Pan primář altánek sám Tě zaučí jak kde co mazat, co čím polívat, kde jsou v klinice tekuté pudry a nejdůležitější věc, kde je Alpa francofka pro zevní i vnitřní užití...domluvím to s mím.

Zbora
20. 10. 2005
Dát tip
áve

Lyrae
20. 10. 2005
Dát tip
bez kousku osobního názoru. v tom díle není nic tvoje!

ach jo.....co na to....soustruzito asi už vyjádřili, co na to... a myslím, že už zahájili i léčbu..... grrr a nejvíc mi to připomnělo mé kdysi dávno uplynulá léta... chjo..... sem dostala opětovnou vyrážku....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru