Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sníh

28. 01. 2001
2
0
1641
Autor
Eowyn

Jednou jsem se vracela z hodiny klavíru. Jako každou středu večer.

Padá sníh. Jdu ztichlou ulicí. Je večer. Vločky sněhu dopadají na mou tvář. Tají. Umírají. Třpytí se v záři pouličních lamp. Jak stříbro. Diamanty. Sníh. Padá. Fouká jemný větřík. Vynáší sněhové vločky výš. Pak zase padají. Dolů. V jemné sněhové pokrývce se objevují mé stopy. Mizí. Strkám klíč do zámku. Otáčím. Ještě jednou. Beru za kliku. Cítím teplo. Teplo svého domu. Dívám se ven... ...padá sníh.
Mončičák
29. 07. 2001
Dát tip
Ježiš,copak musí bejt všechno kvůli něčemu? To nemůže bejt někdy něco JEN TAK?

Glumik
26. 03. 2001
Dát tip
Mne to oslovilo. Neco takoveho znam..

soale
02. 02. 2001
Dát tip
neni to spatny ... jen trochu moc pateticky ...

Heroes
02. 02. 2001
Dát tip
Snih pada i u nas :-) Nevedel sem , ze snih je tak krasny. Ale mas pravdu.

proto
28. 01. 2001
Dát tip
a co má být ?

proto
28. 01. 2001
Dát tip
jakoby tomu chybělo něco, co by vysvětlilo, proč jsi nám to chtěla říct

dynamicke seskupeni vet vzdycky vezme za srdce :) je v tom kus neceho hlubsiho...nejlepsi je asi ta pasaz s tim stribrem :) velmi,velmi zdarile :)))) asi Ti dam TIP...ne asi,urcite !!!

proto
28. 01. 2001
Dát tip
aha, tak to se omlouvám, někomu to stačí, teď se radši půjdu projít ven, to stříbro je vidět

nekdy je treba se nad tim trochu zamyslet...celkem to pomaha :)

Cavalera
28. 01. 2001
Dát tip
Vaše diskuze je zajímavá, předmětná a povznášející:-)) A dílko? proto: NIc. Jednoduše padá sníh. Obyč pocitovka:-)

Grendel
28. 01. 2001
Dát tip
mno eowyn umíš lepší.. ale i tohle je dobré :)

jeorenny
28. 01. 2001
Dát tip
zkus pridat, proc? Pada snih...prsi...sviti slunicko, i kdybys mela napsat "je mi krasne", bude to vysvetleni.

Ansel
28. 01. 2001
Dát tip
Padá, tak ať padá, Radši si to prožiju, než to číst.

StvN
28. 01. 2001
Dát tip
Eowyn-jenom šťourám, chybí Ti tam smog, nepříjemné bafání spalovacích motorů a pouliční výtžnosti atd.

Skleboun
28. 01. 2001
Dát tip
mas lepsi dilka, aspon podle me... taky mi to pripomina Erendisinu Noc nebo Pocity noci...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru