Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třešnička na dortu

28. 01. 2001
1
0
2360
Autor
racek

Smutek mě převálcoval naplocho, takže na tuhle chvíli se opravdu těším. A přesně takhle to řeknu...i když já myslím, že to už bude jen třešnička na velmi dobrém dortu.

Třešnička na dortu Jednou Ti laskavě řeknu: ...tývole, Tys to nepoznal...???! Oba se ohlédneme dozadu- a uvidíme dál... /28.1.2001/
racek
18. 03. 2001
Dát tip
Historia magistra vitae...z toho, cos prozil muzes odhadnout, co bude dal. A krome toho...dal...neznamea jen...videt dal...ale znamena taky, zda jeste neco dal bude...

Sadaf
14. 03. 2001
Dát tip
V tuto chvíli mám spíš takový nejasný pocit,že je lepší se moc neohlížet,protože kdo se moc ohlíží,mohl by toho také(ne)dej bože moc vidět.Ale je pravda,že ohlédnutím zpět,je toho vidět více.Logicky,za námi vše zůstává a nevědět co bude,je přece krásné a kruté zároveň.....

JiKo
29. 01. 2001
Dát tip
... či je vše iluze? I Mohamed občas zabloudí a od hor(y) se vzdaluje

Dantte
29. 01. 2001
Dát tip
Čééče Racíku, cítíce v tom kus hovězího a nebojíce se nemoci šíleného skotu - řekl bych, že o moučník Ti nejde.. Proč však myslíš, že pohledem z5 je vidět více? To co bylo už přeci nemá kouzlo fantazie a navíc to BYLO..Nebylo by lépe hledat a zkoušet nepoznané? Odhalovat netušené ? A ubírat se do ničím neohraničeného? Proti vzpomínkám nic nenamítám..

Albireo
29. 01. 2001
Dát tip
Jako básnička je to hezké.

Ansel
28. 01. 2001
Dát tip
racku, na to už jsem taky přišla, že to nepoznají, řekni mu to už zítra, jo ? :o)

racek
28. 01. 2001
Dát tip
Já myslím, že nemusím...,že to ví.

ruby
28. 01. 2001
Dát tip
:-) zrovna se k tomu odhodlavam

JiKo
28. 01. 2001
Dát tip
... a hory se tyčí v dáli ...

racek
28. 01. 2001
Dát tip
...přesto jsou mnohem blíž, než předtím stály...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru