Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dvacet minut miluji te

21. 10. 2005
3
0
831
Autor
flisa

                Zamilovaná

 

 

Nasednu do autobusu, dvacet minut miluji tě, intenzivně.

Dvacet minut miluji tě, občas v pondělí ráno, často v pátek dopoledne, někdy ve středu ve tři, někdy náhodou, najdu-li v kapse zapomenutých osm korun na lístek, když právě nechce se mi pěšky, přesně osm ká čé do přístroje, co nevrací.

Nasednu do autobusu, dvacet minut miluji tě, intenzivně.

Včera ptal ses proč.

Proč, když někoho takového spatříš, proč mlčíš?

Proč mu prostě neřekneš, že něco cítíš?

A já ti odpověděla.

Jasně a on si mě zařadí mezi děvky…. není lepší mlčet a dvacet minut snít? Co když ho oslovím a zjistím, že je úplně jiný, než jsem si představovala?

Ale takhle to přece vůbec nezjistíš! Nikdy se nedozvíš, co je zač. Třeba bude fakt skvělý??!

Ale já nechci riskovat! Chápeš? Já si chci snít jen ten svůj sen…..

 

V pátek ráno v motoráčku, dvacet minut miluji tě, intenzivně. Sedím, nesedím, čtu, nečtu, pravé oko tiká směrem k tobě, víc doprava, předstírám, že pozoruji krajinu za oknem, ubíhající stejně rychle jak jen rychle může jet motoráček a mé myšlenky jsou ty a představivost funguje na plné obrátky, udělej něco, cokoliv…..

 

V pátek ráno o dvacet minut později vysednu si z vlaku, do pravého rohu svých poznámek si poznačím jedenáct čtyřicet dva z Ostravy- Svinova motoráčkem do Studenky, připíšu si vykřičník, abych si další pátek vzpomněla,

jakým že spojem jsem to vlastně jela….

 


flisa
14. 11. 2005
Dát tip
taky...vsem diky

SnowWhite
12. 11. 2005
Dát tip
Nemáš náhodou ráda Václava Hraběte...?:);) Trochu mi to připomíná jeho tvorbu...:)Jinak pěkný;)

Malá_Holka
23. 10. 2005
Dát tip
Moc pěkný, občas mě rušil ten slovosled, ale to byl nejspíš účel. Celkově krásné.... *t

flisa
23. 10. 2005
Dát tip
děkuji

45rpm
23. 10. 2005
Dát tip
Zamilovaná črta. Bezva.

Edhelien
21. 10. 2005
Dát tip
Hezký. A super název.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru