Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Preco?

23. 10. 2005
1
0
814
Autor
RiLo

Je to cislo.Je to pocit.

Preco-vela otazok a malo odpovedi

Preco-v zime uz ani nesnezi

Preco-stale placem a netusim nad cim

Preco-mam stale pocit tuzby?

Preco-sa stale pytam-PRECO

 

Stojim tu ani neviem preco,citim sa ako idiot.Preco?

Stale sa pytam a odpoved niet neznasam tento pocit ked na nieco nemozem najst odpoved a v hlave len myslienky-Preco?

Myslim,ze o chvilu na mna padne nejaky strom.Ziadny tu nie je.Preco?

Lebo existuje iba v mojej hlave primitivnej stres a spotene ruky davaju tomu jedinecnu atmosferu-Preco?

 

 

Smrt.Smrt.Kto by bol povedal,ze to tak dlho vydrzim?Chcem povedat sam sebe-Strat sa,ale ako?a Preco?

skusam si najst odpoved ako ked sikmooky zere s lyzicou  vacsinou je tlsty ,pretoze pre nich je prirodzene jest s "palickami" a urcitym sposobom to vplyva na ich metabolizmus a ja osobne to neviem a preto som tlsty.

 

Myslim,ze ten strom uz by mohol spadnut..Nie .Kto mi odpovie..?Boh?snad ani nie.Kaslem na to dnes je to na mna moc.Pustim si hudbu,nalozim sa do vane a podrezem si zili.Ak budem mat stastie nikto nepride a nespicuje ma,ze robim bordel.Kto to uprace?

Boh?alebo nejake ine stvorenie co nad nami drzi ochrannu ruku a zatina paste len aby sme prezili len aby sme sa mnozili len aby nevymrela nasa populacia-divocisna.

Pocujem detsky plac,je mi to jedno.Preco???

 

                                                     LEBO.

V pripade omylu:

Telefonne cislo na Boha: 0103 225 666

 


Renas
23. 10. 2005
Dát tip
fajn*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru