Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

truchlim nad tebou slimacik,truchlim...

27. 10. 2005
2
0
1405
Autor
Etiennee

...vsade len sama erotika... :)

Som nenásytny... zbabelo dobry... hľadiaci zivotu do oci...obcas stastny,obcas smutny...znepokojujuco tichý...zúfalo tuziaci... v pritmi nahy,a vo svetle neviditelny... zriekam sa urcitych rozkosi vo vedomi, ze nepotrebujem nic...ani vlasok tej cudzej zeny v mojej posteli,neviem jej meno,ani kde byva,neviem o nej vobec nic...obdivuhodne oddany, ochotny ostat s nehybnym telom v jednej miestnosti dlho do noci...neviem,ci aj vy mavate tie iste pocity,tie iste tuzby,to iste telo co ja...,mozno to ako to napisal isty spisovatel...“aby sme ocarili novych ludi,casto popierame svoju minulost,lebo dufame,ze ju ti ludia budu vidiet v inom svetle,stastnejsiu,taku,aku sme ju chceli mat...“, by sme dokazali hladiet na seba ako na seberovnych...zostala nam spomienka a aj tu nam zanechal len sen...
Print
27. 10. 2005
Dát tip
*!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru