Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život ti dodá plátno, malíř jsi ty.

26. 10. 2005
0
0
877
Autor
Jaromir_D

Pravidla pro lidský život

- Dostal jsi tělo. Můžeš je mít rád nebo nenávidět, ale je tvou jedinou jistotou, že je budeš mít až do konce života.

- Jsi zapsán na plný úvazek do neformální školy, která se nazývá „Život na planetě zemi“. Každá osoba a událost je tvůj vesmírný učitel.
- Neexistují chyby. Jen lekce. Růst je proces experimentování. Prohra je součástí tohoto procesu, stejně jako úspěch.
- Každá lekce se v různých formátech opakuje, dokud ji nepochopíš. pak teprve můžeš postoupit dál.
- Pokud svou lekci odmítneš, vrátí se ti zpět, avšak v drsnější podobě.
- Že jsi učební látku pochopil, poznáš podle toho, že se změnilo tvé chování. moudrost je cvik. Trocha něčeho je lepší než spousta ničeho.
- Ostatní lidé jsou jen tvými zrcadly. Nemůžeš milovat nebo nenávidět něco na někom, aniž to neodráží to, co miluješ nebo nenávidíš na sobě.
- Jaký je tvůj život závisí jen na tobě. Život ti dodá plátno, malíř jsi ty.
- Vždy dostaneš co chceš. Tvé podvědomí vždycky správně určí, jakou energii, události a lidi budeš přitahovat.
- Není správně nebo špatně, ale existují následky. Moralizování nepomáhá. Souzení jen posiluje zaběhnuté vzorce. proto dělej to nejlepší, co můžeš.
- Odpovědi na otázky máš v sobě. Pouze děti potřebují vedení, pokud dospějeme, jsme vedeni svým srdcem. Víš víc, než jsi kdy viděl, slyšel nebo přečetl. Teď se jen dívej, poslouchej, důvěřuj.
Autor: Převzato z www.tetakaterina.cz , Téma: Duše a psychika, Zdroj: www.tetakaterina.cz, Vydáno dne: 22. 07. 2005



Jaromir_D
26. 10. 2005
Dát tip
Jenyk-Jenyk. Život Ti dál plátno, a ty ho ještě užíváš pro plínku.

vesuvanka
26. 10. 2005
Dát tip
Život Ti dodá plátno, malíř jsi Ty.... to je moc hezky a obrazně řečeno.... některé body mě zaujaly, ale nesedí mi toto: Pokud svou lekci odmítneš, vrátí se ti zpět, avšak v drsnější podobě..... proč se má člověku vracet něco, čeho se bojí ať už z jakéhokoliv důvodu a utíká před tím, odmítá to.... myslím, že je to kruté právě tyto situace člověku vnucovat a ještě v horší podobě.....

takže to není Tvůj text? Nám se nelíbí, ale možná by to brala nějaká sekta...

angel1
26. 10. 2005
Dát tip
všechno jsou to pravdy, ovšem dohromady na prd

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru