Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medvědáři, pytel blech a spol.

26. 10. 2005
3
0
1307

Medvědáři... Zablešeným komediantům utekli medvědi do lesa. Vydali se je tedy hledat i s puškou. Medvědi je však zezadu obešli, drápy jim prdel natrhli a odešli do Bavor... nešťastný konec.

 

Pytel blech... V maringotce u Vašků bydlel pytel blech... sem tam skočil i na velbloudy, ale budoucího principála měl radši. Jednou se šel Vašků vykoupat a blechy se utopily... nešťastný konec.

 

Opičáci... Nedaleko ohrady s makaky žil Marco a jeho mnohočetná africká rodina. Paolo, Marcův syn a budoucí ošoust Helenky, dostal bičem po xichtě... šťastný konec.

 

Krotitel a klauni... Za mlhou hustou tak, že by se dala krájet, seděli klauni a byli pěkně zhulený, aby se vydrželi celé představení smát. Krotitel z nich byl celý nesvůj... tak se taky blbě smál... šťastný konec.

 

A nakonec... Šťastný/nešťastný, zazvonil zvonec a Mydlář mečem dovršil konec.

 

 


Print
27. 10. 2005
Dát tip
:-)*

no...trochu se stydíme to přiznat, ale docela nás to bavilo... Ti dáme tip... pápá žbluňk...

Eidam
26. 10. 2005
Dát tip
to jsou ale veselé historky :D *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru