Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Někdo

Výběr: jenyk
27. 10. 2005
2
2
2247
Autor
assez

tahle básnička se vztahuje k určité osbě,takže některé věci asi nejsou úplně jasné...



Někdo

Prohlédla jsem si
Ten metalový svět
Přes křišťálovou kapku
A musela jsem
Protrhnout si díru
Ve tvaru růže
Do vrásčitého srdce
Pak
Se rozporuplná naděje
Přehoupla přes hradbu řas
S velkými mezerami
A já uviděla
Že jsi tu díru
Zalátal



2 názory

assez
25. 11. 2006
Dát tip
melo to skryty smysl v jedne kapele podobneho stylu...ale guns n roses mam taky moc rada:-)

Jehanne
25. 11. 2006
Dát tip
Představila jsem si logo kapely Guns'n'Roses, co měla Dáda na dveřích pokojíku, dyž ještě bydlela doma. Fajn plakát. Možná, že je tam ještě dnes. Když jsem tam byla nedávno, nevšimla jsem si. Asi jsem si zvykla, že tam je.

Freedom73
18. 11. 2005
Dát tip
...trošku jsem se do toho zakoukal a je to prostě dobrý...Moc se mi to líbí..

assez
15. 11. 2005
Dát tip
see jay : jak majinko neuplne? prozrad :-) a děkuju :-) vesuvanka : děkuju moooc!!! jsem polichocena:-)

vesuvanka
14. 11. 2005
Dát tip
Ten metalový svět přes křišťálovou kapku.... líbí se mi.... TIP

see_jay
11. 11. 2005
Dát tip
ach, je to opravdu "majinko" neuplne, ale myslenka a dira ve tvaru ruze ... DOBRE ;)

assez
06. 11. 2005
Dát tip
děkuju :-)

to přijde sama...(já na to furt ještě čekám...:-))

no, abych pravdu řekla, zdá se mi to obrazné až až...já bohužel nevím k čemu všemu se to vztahuje takže mě matou ty obrazy a všechno kolem...nevim, zdá se mi že celá báseň je hodně rozbitá... no, jen piš, piš...:-)

assez
30. 10. 2005
Dát tip
budu se snažit :-)

eleja
28. 10. 2005
Dát tip
chichi, napisu ti prvni kritiku, chces? ja ti ale zadne nazor psat nemuzu, protoze moc dobre vim, proc tam ty vsechny slova jsou a k cemu se vztahuji ... :-) ale jinak ok :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru