Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černý úterý

30. 01. 2001
0
0
904
Autor
Koloušek

Černý úterý Úterý-no to je den cítím se bohem podveden že stvořil tohle úterý by nestačilo pondělí I mráz je dneska krutější ptáčci se venku krčí šéf zase tlachá nesmysly počítač temně vrčí Úterý,ach již jen ten zvuk hrdlo se hnusem svírá teď potěšila by kolouška snad jen v čele bosse díra.
Koloušek
01. 02. 2001
Dát tip
A nebo je zavřít.

Koloušek
01. 02. 2001
Dát tip
Třeba šéfovi.

Koloušek
01. 02. 2001
Dát tip
Přesto dík za optimismus.

Šílená
31. 01. 2001
Dát tip
lyricko-smrtelně vážně:o)))))) cháchá tenhle termínus technikus mě dostal... tvoje básnička už méně - to protože jsem bytostný optimista hledající tu krásnější stranu světa...a ono se vždycky něco najde! někdy stačí jen otevřít oči...

replika
30. 01. 2001
Dát tip
mám radši něco veselejší, a šéfa klidě utluč, ale nevyhrožuj mu

christi
30. 01. 2001
Dát tip
Neboj prijde streda je ho tam ..... a hned bude veseleji.

Ramona
30. 01. 2001
Dát tip
Koloušku, přestaň se kabonit, nebo Ti to za týden připomenu ! ~ ~ ~

Koloušek
30. 01. 2001
Dát tip
Kdybych vedel kde,bylo by hned vesele.

Carodej
30. 01. 2001
Dát tip
Tohle patří do kategorie blbůstka a ne veršovaná lyrika, Koloušku.

Koloušek
30. 01. 2001
Dát tip
Hmm,teď když to čtu,asi je to fakt blbůstka,ale ráno jsem to myslel lyricko-smrtelně vážně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru