Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlodějka lásky

30. 10. 2005
1
0
613

Utíká před světem
utíká pryč
utíká za světlem
v ruce má klíč

Zničená,smutná
cítí se sama
žezlo ji ukradla
sokyně plavá

Vzala jí všechno
vzala jí lásku
odpověď zněla
"Já chci tu krásku"









pec_v_kec
01. 11. 2005
Dát tip
Toď vše.(???)-------------------o) ..ano....snad i " jiná než ostatní" časem pochopí, že čím víc musí pod svými" Díly" vysvětlovat, explikovat každý "symbol"(?), slovo, tím hůř---básnička by se měla, alespoň je-li toho autor(ka) trochu schopen, schopna, vyjádřit "sama za sebe". Buď si (viz)z nás kdos dělá , a velmi nepovedenou, legraci, nebo se tu objevila autorka, jež se v "klubu sraček....atd" bude objevovat velmi často na předních místech....viz. (avi)

hastrman
01. 11. 2005
Dát tip
:-D líp bych to vyjádřit nešvéd :-)

pec_v_kec
01. 11. 2005
Dát tip
..víš, hastroši, autorka nadala mi ve zprávě, pardon, do čuráků, sviní etc....ale věřim...----o)))

ano pec v kec,nedivím se že máš ve svém nicku slovo "kec" a víš proč?protože jsem ti v té tvojí "sprosté zprávě" psala co přesně se ti tam nelíbí a že by jsi,když takhle dokážeš kritizovat mohl taky něco "stvořit",chytráku.Ale takhle sprostě mě pomlouvat to je vážně ubohé,nemyslíš?

mimochodem pec_v_kec ,nekteré básničky jsou schválně s takovými metaforami aby se pochopit ani nedaly

Edhelien,to že utíká za světlem a v ruce má klíč,tím chci říct že je v tom "tunelu"mezi životem a smrtí.Proto,aby dosáhla smrti má v ruce klíč-dýku...nebo podobné věci,kterými se může zavraždit

Rad_o)))
31. 10. 2005
Dát tip
:o))) ... jééé ... * Tink

Nemi
30. 10. 2005
Dát tip
je to takový záblesk okamžiku:-) některý věci tam moc nechápu

Nemi,je to vlastně o holce,která chce spáchat sebevraždu,protože ji nějaká blonďatá holka přebere její největší lásku.Ten kluk ji jen odbyde se slovy,že ta plavovlasá je narozdíl od ní moc hezká.Toď vše:-)

hastrman
30. 10. 2005
Dát tip
škoda, že není ve fó_rumu, mohlo o ni být postaráno, ale takle... jo a: Zničená,smutná cítí se sama žezlo ji ukradla sokyně plavá ...na tom by si Freud smlsnul :-)

Bucolika
30. 10. 2005
Dát tip
jiná než ostatní

Edhelien
30. 10. 2005
Dát tip
Nějak to v tom nevidím, tu sebevraždu. Spíš to působí, že se ta holka vzteká.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru