Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cudná hříšnice

30. 10. 2005
0
0
964

Už nejsem co jsem bývala
už spáchala jsem hřích
tak velký strach jsem mívala
a za oknem byl sníh

Sníh bílý jako vášeň Tvá
ta láva sopky Lásky
už nejsem co jsem bývala
jen vina jedné sázky

Tak cudnou plachou masku
ty strhl jsi mi hned
já dávala ti lásku
a celý svůj svět
kakikurma: tak to je tvrdá kritika ale beru na vědomí.Každý máme svůj názor.......A já mu u tebe,promiň,nedávám moc podstaty.Už jen proto,že bezdůvodně píšeš o zlodějce lásky že to byla "sračka".To nezní moc kultivovaně slečno spisovatelko:-))Je to akorát důkaz toho jak jsi nevychovaná a nekultivovaná.To tě doma neučili,že se sprostě nemluví? Tvůj názor,jak jsem již řekla beru na vědomí ale podle mě se to dalo napsat i slušně.Nevím jestli tě k tomu navedl pec_v_kec .Vy dva si totiž se svým chováním řeznického psa můžete podat ruce:-)Jste akorát k smíchu:-)))

JeanJoche
05. 11. 2005
Dát tip
NEvím...naivní...to ženské nedokážete psát o ničem jiném?!? Stokráte omleté...

pec_v_kec:Díky za názor,pane kritiku.A pokud bereš za vulgarismy fakt,že jsem ti napsala co přesně se ti nelíbí a že bys,ty chytráku mohl taky něco utvořit abychom si mohli přečíst tvoje "cukrátka",tak to jsi velice přecitlivělý a doporučuji návštěvu psychologa.Jak jsi ve své kritice napsal "ta láva sooky Tvá "-tato věta se slovy,které se ani nevyskytují v češtině v mé básni opravdu nejsou.Když přehlédnu chyby v další větě kterou jsi napsal a dejme tomu že jsi mi chtěl zkritizovat větu"Sníh bílý jako vášeň Tvá",tak pokud jsi to nepochopil-ta bílá vášeň je prostě to co ti zůstane v ruce když si to "uděláš":-).Jen pro pořádek.Jinak budu velice ráda když o mě nebudeš šířit takové fámy o tom,že jsem na tebe ve vzkazu byla vulgární.Jsem tu proto abych rozvíjela to co mě baví a ne abych se tu hloupě dohadovala s nějakým "kritikem",kterému může být maximálně 8 let!

Saidhi
31. 10. 2005
Dát tip
Ne.Myslím to vážně. Ironie mi není příliš vlastní...

pec_v_kec
31. 10. 2005
Dát tip
..hlubší kritika? Ok... ..... když už: 1.už nejsem ČÁRKA co jsem bývala (2 slovesa) "dílo" není naiv ní, ale, pokud není autoirce ménbě než třináct, nelze napsat jinak, než kýčovité, až blbé - jinak nelze poté, co mne ve zprávě zahrnula vulgarismy. "ta láva sooky Tvá" = parodie? "sníh bílký jako vášeň Tvá" = parodie? ....památníčkový blábol, ani to ne...hlubší kritiku ZDE prostě nelze - snad jen doporučit autorce, aby celou tu prapodivně přeslazenou(i ta může být..!) cukrovou růžovoz vatu smazala a ze špejle učinila si pisátko nové. Děškuji za pozornost, pvk.

Andreika
30. 10. 2005
Dát tip
ja nevim, ale mě se to nelíbí. ten rým to spíš kazí... ne že by byl špatnej zvukově, ale vyznam ....

romale
30. 10. 2005
Dát tip
Naplnilo mě to optimismem...

romale
30. 10. 2005
Dát tip
Naplnilo mě......

romale
30. 10. 2005
Dát tip
Fajn, teďs' dostal Ty mne........

Ifigenie
30. 10. 2005
Dát tip
Chtělo by to v urcitych castech zavest rytmus...

Saidhi
30. 10. 2005
Dát tip
Nejvíce se mi líbí prostřední verše, mají v sobě nádech toho, co dělá poezii poezií. A to těm zbylým bohužel chybí...

Nemi
30. 10. 2005
Dát tip
vášen je bílá?? jinak souhlasím se Saidhi

Nemi,vášeň není bílá...ale:-)...no "láva sopky Lásky"ta je bílá-pokud víš co tím myslím:-)

pec_v_kec
30. 10. 2005
Dát tip
.chtělo by to mít psát vo čem, a pak pomejšlet na nějakej rytmus - tohle telenováckej blábol, ani to ne...((( Saidhi: to myslíš ironicky? Ifigenie? :AI na Tauridě taka tak...myslim s rytmem..? -------------------????

barbula
30. 10. 2005
Dát tip
šukání je pro děcka

Edhelien
30. 10. 2005
Dát tip
Rytmus není tak špatně, skoro jako by tam cíleně byl. Ale je to o ničem. A je to trapný.

Induan
30. 10. 2005
Dát tip
? Nemá to v sobě cosi podstatného :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru