Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatební fotograf

03. 11. 2005
3
0
1225
Autor
jakopes

Dvacet lidí se šklebí do objektivu. Cvak. Kyselé ksichty jsou zpátky, skupinka se pomalu rozchází do všech směrů. Přichází další. Zase každý srovnává svůj výraz do křečovitého úsměvu. Cvak.

-jsi čubka.

-a ty starý kretén.

Šeptané nadávky stárnoucích manželů zaniknou v klapotu kroků další přicházející skupinky. Přece nebudeme mladým kazit svatbu.

Cvak. Cvak. Cvak…

 

Sedí na rozvalený na gauči. Cvak, cvak. Tiché lupkání bublinkového igelitu z obalu dálkového ovladače nového DVD přehrávače. Svatební dar mladým novomanželům.

-už jsi nachystaná, miláčku?

-chviličku lásko!

Vchází do obýváku v průsvitném negližé. Svůdné překvapení skrývané pro líbánky. Dlouho jej na sobě neměla. Bude to nádherná svatební noc…

 

-byla to nádherná noc, medvídku. Musím už jít, pa

-uvidíme se zítra?

-nevím. Manžel si asi vezme zítra volno, tak to nepůjde.

-tak příští týden. Pa beruško

-ještě pusinku…

 

-ty už mi nedáš ani pusu?

Zaryté mlčení.

-co jsi zase nasraná?!

-ty mě sereš! A nech mě, bolí mě hlava.

Otočí se na druhou stranu a zasněně kouká do tmavého rohu. Myšlenky jí přetékají láskou ke svému milenci. Je to podivná oslava prvního výročí svatby…

 

Dvacet lidí se šklebí do objektivu. Cvak. Kyselé ksichty jsou zpátky, skupinka se pomalu rozchází do všech směrů. Přichází další. Zase každý srovnává svůj výraz do křečovitého úsměvu. Cvak.

-miluju tě

-já tebe taky

Milostná slůvka šeptaná mladými novomanželi zaniknou v klapotu kroků další přicházející skupinky. Je to nádherná svatba. Lepší, než ta první, říká si nevěsta a šťastně se tiskne ke svému novému muži, provázená rozpačitými pohledy rodinných příslušníků…

 

...


angel1
18. 02. 2006
Dát tip
jooooo, chi, takhle to opravdu chodí? cccc

MiPo
07. 11. 2005
Dát tip
:) he, něco podobného jsem čekal... tíží tě svědomí? :))) ale dobrý, zasloužíš tip

Kurt2
04. 11. 2005
Dát tip
Jen tak pro radost? to fakt nevim. ale síla. taky jsem se jednou chtěl zapojit do společnosti, takže to oceňuju. a tak je to se všim...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru