Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledá se animátor

04. 11. 2005
0
0
1442
Autor
KikiRiki

Iniciativa "UMĚNÍM ZA NENÁSILÍ" hledá ochotného animátora dobrovolníka, který by se chtěl svou fantazií a schopnostmi spolupodílet na tvorbě klubových akcí v městě pražském.

Podmínkou není profesionalita v oboru animace - spíše chuť tvořit!

Hudební akce prozatím probíhají v klubech Swamp, Punto azul a Cross.

Myšlenkou iniciativy je postavit se nenásilně skrze umění proti jakýmkoliv formám násilí (fyzickému, ekonomickému, rasovému, náboženskému, či ideologickému).

Veškeré naše projevy jsou založeny na hodnotách jako je solidarita, reciprocita, tolerance a aktivní nenásilí. Činnosti nezávisí na penězích, ale na lidech, jejich entuziasmu a odhodlání vytvořit lepší podmínky života a udělat něco pro druhé.

Kontakt: email: viktor.votruba@email.cz

               mob: 731 063 713

               web: www.novyhumanismus.cz

 


papouch
04. 11. 2005
Dát tip
...a co to je, ten animrátor?

Dixie
04. 11. 2005
Dát tip
Animrátor je člověk, kterej rát pojídá animy (angl. animals). Ve slovenčině je nejí, pouze ráta (počítá)

Dixie
04. 11. 2005
Dát tip
Kdyby je pojídal rád, byl by to animrádor

Eidam
04. 11. 2005
Dát tip
nechte toho nebo si proprdím trenky :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru