Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

práve prebieha ...

01. 02. 2001
2
0
1916
Autor
Junkie_23

na konci sa to rozfičí...

Žijem vo svete kde umieraju 20ročný ľudia kde človek nemá právo na lásku a šťastie kde nechodí nádej na dlhé návštevy Tu sa žije len okamih ktorý práve prebieha...
Naso
14. 06. 2001
Dát tip
pripadá mi to trochu moc tragické, až fatalistické... lebo kým niektorí 20-roční (bacha na ý) umierajú (fet, drogy?) ďalší 20-roční píšu nádherné básne, robia hudbu a umenia a vytvárajú hodnoty. Je to na širšiu polemiku, ale naozaj nie všetci žijeme krátko ako chrústy. Beznádej je stav, z ktorého sa dá dostať...

Junkie_23
21. 03. 2001
Dát tip
aj take bolo?

cloviecik_3
06. 03. 2001
Dát tip
junkie , rozmyslala si sem niekedy prasknut aj nieco z tvojej tvorby nie o drogach a nie o tej casti zivota?? bolo by to urcite zaujimave porovnat

Print
01. 02. 2001
Dát tip
....ano...( *!

Vojtek
01. 02. 2001
Dát tip
Junkie: Podle mne je to "pouze" konstatování situace...

Junkie_23
01. 02. 2001
Dát tip
ked sa uz taka vyskytla

Lampář
01. 02. 2001
Dát tip
Ve skutečnosti je to pořád ten stejnej zasranej den ;o)

Bříza
01. 02. 2001
Dát tip
no to já taky - akorát mě to zas tak moc nepřekvapilo - snad jsem měl víc času si zvyknout ... právo nemá nikdo ... koho láska, nebo štěstí na chvíli navštíví, neměl by po zbytek života -ať jakéhokoli nadávat už na nic ...

Janis
01. 02. 2001
Dát tip
hmmmm (tak pudu klejt jinam) :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru