Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život ? ŽIVOT !

20. 08. 1999
0
0
1535
Autor
Saša

Palcové titulky v novinách hlásí: Válka v Kosovu zkončila! Svět se však tváří po pár dnech asi, jako by nikdy nebyla. Kdo si dnes na Kuvajt vzpomene, kdo na Osetince myslí...? Celý svět vzpomínky zažene a do děr zalezou sysli. Kolik jen lidí muselo zahynout, kolik jich uteklo někam pryč, aby se zbavilo různých pout, i když jen měnili bič za bič. Tamten chtěl peníze a onen svobodu, někdo chtěl víru a jiný šanci, kdosi šel bojovat za práva národů, za život v přepychu, eleganci. Po letech dějiny mění se , co bylo černé je bílé. Na konci života divíš se, jakés měl v počátcích cíle.
Karlík
25. 08. 1999
Dát tip
Tak, tak..

Merle
22. 08. 1999
Dát tip
Nevyčítej lidem jejich lhostejnost s věcmi, se kterými nic nemůžou udělat. Je to obranej reflex, aby se člověk nezbláznil.

Bolek
21. 08. 1999
Dát tip
Pěkný, Sašo, velmi pěkný. Má to nadhled a životní zkušenost mnohých. Má to smysl, otvírá to oči těm, kdož ještě neprohlédli. Tleskám!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru