Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smached

10. 11. 2005
1
0
945
Autor
RiLo

No.

Prichadzam pred poslednu branu.

Premyslam ci klopat mam, este stale nie som rozhodnuty.

Nad cim premyslas?myslis, ze za branou uz nic nie je?

Spalene mrtvoly, biele kone a biely ludia s vyholenymi hlavami.

Dakujem nechcem.Nenavidim vas .

Brana uz padla, teraz je vas cas.Smrt stoji za mnou, hufy nadludi pred nou uz nedokazu utiect.

Pocas zivota ste vrazdili v skupinkach, teraz ako jedna skupinka padnete.

Nenavidim vas,vsetkych.S kazdym slovom budete prichadzat o zivot,pomalsie a pomalsie.

 Vam bolestivu smrt... Vam co chcete velit nad vojskami, uz nikdy viac.

Stratia sa okoloiduci, vase male vyholene deti, vyholene zeny s hakovymi krizmi pod panvou.

SMRT

 


RiLo
10. 11. 2005
Dát tip
Smrt

Whitesnake
10. 11. 2005
Dát tip
dialoggggrrrrr T

ceder_john
10. 11. 2005
Dát tip
no, je to vo ničem. taky dokážu psát jentak věty...

hai_mal
10. 11. 2005
Dát tip
já nejsem zastáncem dodržování nějakých forem u básní ale tohle je už druhá věc od tebe co dneska čtu a tak mi to nedá reagovat. Zařazení do volných veršů není asi šťastný nápad.

hai_mal
10. 11. 2005
Dát tip
oprava - nejen dneska čtu :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru