Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co by měl vědět a udělat každý před slupnutím

02. 02. 2001
1
0
1563
Autor
Zoltan

Nemá smysl se tu rozepisovat o tom, že je špatné to slupnout. Je to nebezpečné a zakázané. Ano, je. Pokud se na to ale duševně i fyzicky připravíte, dá se to přežít. Protože je mi jasné, že to i přes vše, co vás teď baví část slupne, napsal jsem vám, jak jsme přežívali na Párty my a moji známí, pokud jsme už vůbec chtěli něco dát. Tady to je: - Po kapsách mít: Mobila. Někdy si opravdu budete potřebovat zavolat Taxi, nebo prostě jen poslat někomu SMSku, že jste to přežili. Cigarety a alespoň dva zapalovače. Platí jen pro ty, co kouří. Ti co kouří, nechť ale počítají s tím, že vykouří pětkrát tolik, než kolik normálně zvládnou. Spotřeba se ale obvykle pohybuje okolo 1 – 3 krabiček za noc. U zapalovačů mi nebudete věřit, ale ty mrchy se vždycky někam vytratí… Kapesník. Je to opravdu komické, ale bez něj to jde velmi špatně. Už jenom proto, že budete chtít smrkat a ono není do čeho! A na piluli nikdy nevymyslíte, co s tím udělat. Takže se budete celou noc krásně zatěžovat hloupou otázkou „do čeho smrknout?“ Peníze. Je dobré, nakoupit lecco před vstupem do klubu, protože v něm je vše několikrát dražší. Ale u vchodu vám seberou všechny lahve s tekutinami. Dobré je koupit si třeba Erektus, který stojí v samoobsluze 20 korun a dát si ho před vstupem do klubu. Vevnitř totiž stojí okolo 60 korun a to je rozdíl. Na místě je dobré mít po kapsách pár penízků, protože občas… No, jeden nikdy neví. Flaštičku s vodou. Postup je jednoduchý. Vylijete veškerou vodu z půllitrové lahve, vyfouknete a dáte pod kalhoty do míst rozkroku, protože tam nikdy nikoho nešacují. Vevnitř láhev nafouknete a dojdete na záchody naplnit vodou. A voda celý večer je jen vaše a zadarmo. Což se opět počítá. Možná to zní hodně houmlesácky, ale dělají to tak spousty lidí. Pokud máte vypít půllitr za dvě hodinky minimálně, jste tam osm hodin a vy vypijete láhev za hoďku… No to do peněz opravdu vleze. Chuť je ale trochu o něčem jiném, než Mattonka. Když si potom koupíte dobré kalhoty, sedne láhev do kapsy během tance jako ulitá a nebude vám vadit. Šprcku. Je to tak a platí to pro všechny! Navážete tolik kontaktů (nejenom sexuálních), že vám s toho bude ráno bolet hlava. A city na piluli jsou prevít. Do každého se zamilujete, každému budete chtít dát pusu a… Dá se to v pohodě hlídat, ale jeden nikdy neví. Brýle. Zastávám teorii, že nejlepší je tma, mnoho lidí si však libuje v různých odstínech až po oranžovou. Je to sice div, ale když se schováte pod brýle, nejenže uvidíte mnohem jinačí věci, navíc se vám podaří zavřít se do sebe jen s muzikou. Žádné rušivé elementy, protože žádné nejsou přes skla brýlí vidět! - Na ruce hodinky! Hodně dobrá záležitost. Obvykle se totiž stává, že si v klubu přivodíte „Schízu“, že nevíte kolik je a kdy jste sem vůbec přišli. Proto je dobré, mít na ruce hodinky, u kterých si přečtete čas i v té největší tmě. Taky nepočítejte s tím, že jsi přečtete ručičky na malých dámských hodinkách! To ne. Chce to buď velké digitální, nebo velké ručičky. Co se času týče, je opravdu zapotřebí si ho hlídat. Opravdu si nebudete uvědomovat, jak moc jste se zpotili. Prostě vám to připadne úplně v pohodě, ale je dobré maximálně za dvě hodiny vypít tu půllitrovku. Ono se to potom pozná. Neznám nikoho, kdo by tancoval bez zastávky celou noc a přežil. -Do batohu na cestu domů přihodit něco teplejšího. Jak je člověk rozehřát z tance, nikomu nikdy nepřipadne, že je venku chladno. Na piluli tak poznáte její dojezd. Zima vám bude takové, že si to nedokážete představit! Proto takový kulíšek… - Sekundárním znakem dojezdu je bolest svalů. Vzhledem k tom, že Extáze stimuluje bolest, funguje to asi následovně. Sval vyšle signál. Mozek ho ale odmítne akceptovat, protože nevnímá díky piluli. Když pilule odezní, nohy a ruce konečně řeknou svoje. Totiž to, že byly na atletickém závodě a tvrdě makaly po mnoho hodin. Bolest je to opravdu slušná. -Na následující dny si neplánujte nic složitého. Koláček vás totiž naprosto dokonale vygumuje. Nespočítáte ani dva a dva. Vše se velice rychle zapomíná, na nic není nálada… Po několika hodinách vnímání se realita zase začne dostavovat a vy s ní uvažovat. Problémy s Fleshbacky ale budete mít ještě měsíc po požití. -Pokud jdete na operaci, nebo na jakýkoli odběr krve, zapomeňte na slupnutí! Stopy po téhle chemii se v krvi dají najít i po několika měsících! A tyhle nálezy putují rovnou k očím vašich rodičů (jen případ těch, kterým ještě nebylo 18)! Mimoto, pokud vám seberou vzorek vlasu, dá se najít stopa po E i po několika letech!
Semipalakva
04. 02. 2001
Dát tip
tý jo... škoda že nemůžu dát tip... moc hezký..škoda že todle už každej ví a zná z vlastních zkušeností možná kdybys to napsal už dávno... ale jinak je to moc hezký hele nechceš zkusit napsat něco podobnýho ale vokolo perníku??? docela by se to šiklo

slon
03. 02. 2001
Dát tip
jo

Lampář
03. 02. 2001
Dát tip
:o)

Janis
03. 02. 2001
Dát tip
budu na to pamatovat :))

papouch
02. 02. 2001
Dát tip
jejky, to si v pondělí vytisknu

JiKo
02. 02. 2001
Dát tip
Tak tak ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru