Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

APOCALYPTICA V BERLÍNĚ

02. 02. 2001
0
0
1789
Autor
jeorenny

Nejen pro ty, kdo se o punk-rockové smyččové kvarteto zajímají

Již v úterý večer se můžete parádně bavit na jejich koncertě, jednom z jejich turné po Německu. Problém je, že se tam nemám jak dostat. Pokud vlastníte auto a hledáte spolujezdce, máte vyhráno...pokud hledáte řidiče, můžeme si podat ruce. Cena je okolo 1500Kaček..(no jo, Německo, co chcete, koruna už lepší kurs mít nebude), ale rozhodně to stojí za to. Takže pokud se chystáte na cestu, kapátek si pospěšte. 6. je už za pár dní.
JiKo
05. 02. 2001
Dát tip
Janis: no zdroj tepla (antizimy :-) )

PetrViP
04. 02. 2001
Dát tip
punk to asi nebude...

ruby
04. 02. 2001
Dát tip
smarja ze jste vsichni na nervy z toho punku rocku a chudakovi mu nikdo neodpovite. mily jeo mit to auto beru te hned, bohuzel nemam este ani ridicak chichi....

jeorenny
04. 02. 2001
Dát tip
Dik moc mily...ale mam takovej pocit,ze to nestiham.. Jo...mila by mi bylo prijemnejsi:-)

JiKo
04. 02. 2001
Dát tip
Janis: suchar? To mám z toho že miluju teplo sekera: :-)))))))))))))))))))))

Janis
04. 02. 2001
Dát tip
tak podstatu věci tu máme (já jsem zimní člověk.jak na sobě nemá 35 rampouchů..tak se nehnu ...ehmm..topení..co že to je..??) :))))))))))))

Yeziiinka
03. 02. 2001
Dát tip
Děnki...:(

AZALIN
02. 02. 2001
Dát tip
Chacha.. "punk-rockové smyčcové kvarteto"???!!! ;-)))))))) To je něco podobnýho, jako když napíšou, že KING DIAMOND hraje progresivní rok.. ;-))) I když vlastně proč ne..

Janis
02. 02. 2001
Dát tip
óóóóóóóóóóóóóó stejně jako Azalin a pak...... (tatínek mi říkal.že v Bratislavě byli šupééér) ale kde jsou ty peníze..TY PENÍZE!!!

Miroslawek
02. 02. 2001
Dát tip
dtto AZI a Janis

JiKo
02. 02. 2001
Dát tip
Hmm CD to jistí...

Janis
02. 02. 2001
Dát tip
tak to téda nejistí:(( dupeme na cédečka a oprašujeme vynyly:)))))

JiKo
02. 02. 2001
Dát tip
Vlastnosti vinylu jsou tak chabé že vydrží v původní kvalitě asi 5 přehrátí! Pak hraje již zkresleně. Díky vlastnosten našeho ucha je CD poslech postačující, stejně většina lidí nemá k dispozici příslušnou repro-aparaturu.

Silvinka
02. 02. 2001
Dát tip
Ďaleko, draho, škoda, v Bratislave som ich prepásla. :o(

Janis
02. 02. 2001
Dát tip
teda jikoušku (vobčas jsi docela pěknej suchar) ...válečná sekera zakopáná :))

Cavalera
02. 02. 2001
Dát tip
Punk-rock? A Kája Gott zpívá v Metallice, ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru