Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noč v lágere

02. 02. 2001
0
0
1174
Autor
jeorenny

Tak tohle se ucili nase babicky:-)

Míša, Kósťa i Váňa prijéchali v subbótu véčerom v pioňérskij láger. Býlo užé těmnó. Pioňéry nanosíli vodý i prigotóvili vsjo k prijézdu svojch družéj. Potóm oni legli spať. Vdrůg oni uslyšali stuk: Tuk, tuk, tuk! "Któ éto?" sprosíl Váňa. Niktó ně otvětil. Snóva: Tuk, tuk! "Któ tam?" sprosíl Kóstja I snóva tícho. Málčiki legli spať. Vdrůg opjať: Tuk, tuk, tuk! "Któ tam?" Snóva sprosíl Kóstja, no niktó ně otvétil. "Iděm, posmótrim, któ tam" skazál Míša. Malčiky vyšli iz dómika. Bylá prekrásnaja létnaja noč. Luná bylá vysokó nad lésom. Nigdé ně bylo niktó. Vdrug zadůl větěr silněe. Tuk, tuk, tuk! Vsje posmotréli v tu stóronu, otkůda uslyšali stuk. I čto oní uviděli: Větka sosny stukála v stěnu dómika. Málčiki rassmějalis. "Iděm spokojno spať!" skazál Míša. Málčiki vošlí v dómik i spokójno spáli do utrá.
Rivka
03. 02. 2001
Dát tip
Tak nevím - chceš mě mít za příbuznou? Je mi dvacet, a tohle jsem se učila taky...:))))

Rivka
03. 02. 2001
Dát tip
zn.: na pravou babičkovskou bábovku recept mám:))

Arri
02. 02. 2001
Dát tip
Wow! :oD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru