Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní večer

15. 11. 2005
2
0
1118
Autor
poketino

Pravda nebo lež. Hádejte!

V létě navečer jsem se pustil za vodou. Žlutou 11stupňovou i tou kalnou 18stupňovou. Cestou jsem spatřil nádherné šestnáctileté stvoření, sedící nad potůčkem vytékajícím z rybníčka Rákosníčka. Nemohl jsem si pomoci a řekl jsem jí: „Ahoj, Princezno Pampeliško! Pojď, se se mnou vykoupat.” Děvče se usmálo smutným úsměvem a řeklo:„Nemůžu, já tu na někoho čekám.” Chvíli jsem váhal a pak se zeptal: „Jak se jmenuješ?” Děvče se usmálo znovu. Vesele. A řeklo:„Hádej!” Neváhal jsem ani vteřinku a vyhrkl: „Alenka!” Zavrtěla hlavou. „Adélka.” Řekl jsem trpělivým hlasem odevzdaného třicátníka. Řekla: „Taky né! Ale už seš blízko.” Tak jsem řekl: „Tak v tom případě můžeš být jen AA.” Usmála se a já se usmál taky, otočil jsem se zády, pokračoval v krasojízdě na koupák a už jsem ani neřekl. Nashle, Adriano!
Nicollette
22. 11. 2005
Dát tip
to je romantika jak nevim z koho, já sem romantickou literaturu nikdá nečetla bohužel..... v podstatě nevim co říct :-))) jakej v tom má být význam...?

fungus2
15. 11. 2005
Dát tip
Ani bych se nedivil, kdyby to byla pravda.

je to pravda, určitě :)

Laura_L
15. 11. 2005
Dát tip
trochupravda?

poketino
15. 11. 2005
Dát tip
Co dodat čtěte a na další Večerníček si budete muset počkat.

ceder_john
15. 11. 2005
Dát tip
s tím di do televize..

poketino
15. 11. 2005
Dát tip
Nelžu ani písmenkem ale nikdo mi nevěří a mně to nevadí.

Alojs
15. 11. 2005
Dát tip
teda není třeba hlubší kritiky. taková miniaturka. přečetl jsem a to je asi tak všechno :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru