Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

konec jednoho stínu

15. 11. 2005
2
0
1278
Autor
Zvětšenina

Psala jsem to asi ve 12.Ani nevím,jak se mi to v hlavě urodilo,ale když se to tam urodilo,tak se mi to líbilo.

Hladina rybníka se třpytila a odrážela stín.Byl tam sám, z nikoho nevycházel,jen se tam tak rozhlížel.Byla zima a mráz, foukal studený vítr.čeká snad na někoho?Jak může stín někoho očekávat?Nebo něco?A najednou začal krvácet. Sytě rudá krev začala zabarvovat bělostný sníh doruda. Začal mizet.Drobné proudy krve stékaly k dokonale rovné hladině rybníka. Neměl strach. Věděl,že se svobodou přichází bolest. Zemřel, když se objevil měsíc.

 


StvN
27. 11. 2005
Dát tip
Díky. Nezapomeň.

yeah :)

zvětšenina - již chápu :) stvn - si myslim, že být 'nažhaven, nikoli ukojen' může bejt někdy docela dobrá kombinace ;)

StvN
27. 11. 2005
Dát tip
Kdy?

tak nějak mě zrovna nic nenapadá :) až napadne, tak napíšu...

Rabb
22. 11. 2005
Dát tip
Dobré... Při rozpracování by to mohlo vypadat mnohem lépe...

StvN
20. 11. 2005
Dát tip
Něco v tobě možná bude, z tak krátkého díla se cítím nažhaven, nikoli ukojen a to je vždycky špatná kombinace:)

při obědě?

ne v noci nebo večer nebo v nultou hodinu nebo jak tomu chcete říkat¨...

Laura_L
15. 11. 2005
Dát tip
je to hrozně zvláštní, teda jestli ti bylo 12..tip*

Já se ale neumím vyjadřovat.Nebylo mi dvanáct , ale napsala jsem to kolem dvanácté hodiny...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru