Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzdálenost

16. 11. 2005
2
0
1753
Autor
Amka

Vzdálenost


Vzdálenost mezi dvěma body
pouze jev fiktivní je.
Když si ji odmyslím prostě
- neexistuje.

A přesto
ta dálka mě bolí a svírá.
Člověk pohltí
jak černá díra.

Vesmírem plují mé touhy
a sny věčné.
V noci ve tmě se dá snít,
hůř ve dne.

Tma bortí přehrady,
láme mříž.
V noci mám k tobě
mnohem blíž.

V měsíčním světle
cítím tvůj dech.
Teď mě pevně uchop,
přecházím na tvůj břeh.

Vzdálenost mezi dvěma body
pouze jev fiktivní je.
Když si ji odmyslím prostě
- neexistuje.


misty
16. 11. 2005
Dát tip
na to, ze to asi chce byt citova vec, mi to pride prilis technicky ponate....asi iba tolko...

protiproudu
16. 11. 2005
Dát tip
bůh ví jak to je...teda spíš neví..protože neexistuje

Smetiprach
16. 11. 2005
Dát tip
chce to hodně číst... třeba tady: http://www.sweb.cz/antologie/

Caallisto
16. 11. 2005
Dát tip
Tma bortí přehrady, láme mříž. líbí, ale věřila bych víc, kdyby nebyla tak "studená" (promiň)

Amka
16. 11. 2005
Dát tip
Všem děkuji za kritiky. Líbí se mi Vaše názory. Ukazují, jak mohou být rozdílné, i když jde o jednu věc. To je ta nádherná rozmanitost našeho života. :))

ceder_john
16. 11. 2005
Dát tip
no jo každej si tím projde, než najde cestu jak psát..a něco zachytit..

Amka
16. 11. 2005
Dát tip
tak jako Ty? Koukla jsem se na tvé básně a mám pocit, že se tomu tak nějak okrajově už blížíš. :)) Já ale nechci bejt spisovatelka ani básnířka. Moc mě to nebaví. Jen to zkouším spíš pro zábavu.

ceder_john
16. 11. 2005
Dát tip
nebaví a pro zábavu? hm, hm.. mě to taky nebaví, spíš je to něco jako závislost, já chci bejt jogínem..

Amka
16. 11. 2005
Dát tip
Víš, Johne, já když si tak pročítám tady díla, tak se nestačím divit, co dokáží básníci a pisatelé všechno napsat. Někdy je to velmi dobré a někdy příšerné. Vesměs nejvíce je tipována blbost hraničící s debilitou. A já marně přemýšlím, proč? A tak mě napadne taky něco napsat a zajímá mě, jaká bude odezva. Toť vše. Vlastně si tak nějak dělám svůj vlastní průzkum. A to je docela zábavné. :)

hai_mal
16. 11. 2005
Dát tip
tak do toho průzkumu můžeš připočítat i můj tip* :-) a můj subjektivní dojem - možná zkusit volné verše...? Vítej na Písmáku :-)

Amka
16. 11. 2005
Dát tip
hai mal: Asi ano. Jenomže já nikdy pořádně nevím, kam tu či onu báseň zařadit. V tom zřejmě dost tápu. :) díky za tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru