Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Havárka

16. 11. 2005
0
0
958
Autor
Atýska

Omlouvám se za případné pravopisné chyby.

Byla to vteřina, okamžik, hloupá náhoda, jež tě poznamenala na celý život. Kéž by to šlo – vrátit čas. Jeden neuvážený krok a vše se slilo. Před očima se ti rozprostřela tma, nic než tma, kdesi v dálce prosvětlena září reflektorů.

V uších ti zvoní skřípění brzd. Zděšený výraz řidiče – onoho vraha – ti v hlavě ulpí na pár vteřin. To on tě o to tvé zatracené bytí připravil, to on svojí neuváženou jízdou způsobil, že tvoje děti zůstanou bez otce. Proklínáš jej. Proklínáš všechny řidiče. Proklínáš všechny vozy…

Blikání majáků už tě nezajímá. Jenom z dálky, jakoby z jiného světa k tobě doléhá houkání sirén a vzrušené hlasy. Nemáš již sílu vzpírat se dotekům cizích rukou, jež tě někam odnáší.

Pomalu přestáváš vnímat rychlou jízdu. A tu si cosi uvědomíš.

Musíš se smát! V duchu si říkáš ,,Díky!“ – vždyť bude líp!

Snad bude NĚCO, kde již nebudou nehody, kde už nebudou nezodpovědní řidiči, kde už nebudou vraždy, násilí, lež, pýcha, zrada…

Kde bude jen štěstí a radost. Věčná bezstarostnost dětství – možná.

Máš tu naději, tu ŠANCI už ti nikdo nevezme!

Děkuješ řidiči, děkuješ vozu…


Nicollette
24. 11. 2005
Dát tip
no pochybuju že bych řidiči přímo děkovala teda myslim, že povídka je napsaná přiměřeně tvému věku... ale taky znam slečny tvého věku, který předčí psaním dospělé lidi...

ceder_john
16. 11. 2005
Dát tip
nestojí to za nic, snad mi poděkuješ.. ale chápu to..

Winter
16. 11. 2005
Dát tip
tak tak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru