Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocity VIII

16. 11. 2005
0
0
1157
Autor
kvetanov

K nadcházejícímu roku 1997 jsem vzhlížela s nadějí.Tíživost následného času ,se vší tvrdostí na mne ještě nedolehla ,i když byla za dveřmi .Rozbřesk Nového roku mne zastihl v polehávání a podřimování na sedačce,z kterého mne vytrhly linoucí se líbezné moravské písně.Kouzelný začátek  mylně navozoval pocit zdárného vyřešení potíží.Několik klidných dní pocit umocnilo.Ničivá smršť požehnaná demoličním výměrem se však poznenáhlu roztáčela.Majitelův právník mne v dopise přesvšdčoval k přestěhování se do připraveného rovnocenného bytu.Od podzimu roku 1995 jem stále utvrzována kvalitami tohoto bytu nejen právníkem ,majitelem,starostou,ale i jednotlivými občany.Avšak o nestranné odborné posouzení nebyl z této řady posuzovatelů projeven zájem.Uspělůa jsem až u soudu a 1.7.1997 došlo k soudnímu porovnání stavu obou bytů _nabízeného i dosavadního.Rozsudek z 9.7.1997 vyzněl v neprospěch nabízeného bytu.Rozsudek však nemohl zabránit následkům vycházejících  z majitelova práva jednat se svým majetkem podle vlastního uvážení.Právo nájemníka úřady nezajímalo a ani nezajímá.Vyjádření pana starosty moje slova potvrzuje:,,Pokud budu volit mezi právy majitele a nájemníka ,upřednostním majitele!" Slova vyřčená před zástupci Sdružení nájemníků,nešla vzít zpět.Moc se o to pan starosta snažil.Tentokrát jsem nebyla sama byli jsme tři.Mluvím o nezájmu úřadu k právu ,které jsem zákonem měla dáno,vycházím ze zkušenosti nekonečného řešení,zkreslování stavu,odkopnutí. 
kvetanov
18. 11. 2005
Dát tip
Vesu,děkuji za zastavení.

vesuvanka
16. 11. 2005
Dát tip
smutné.... určitě i pocit beznaděje...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru