Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pes nebo kočka

03. 02. 2001
0
0
592
Autor
Dáda

PES NEBO KOČKA Jednou jsem si šel do obchodu jménem ASSEN koupit něco k jídlu, ale ASSEN byl zavřený . Šel jsem zpátky a před domem jsem uviděl nějaké divné stvoření asi na půl pes a na půl kočka . A najednou to udělalo: „HAF, HAF, HA.. MŇAU, MŇAU!“ Vzal jsem to do ruky. „Fuj to je slizké!“ Odhodil jsem to a co to, začalo se ze mě dělat bláto. Nemohl jsem se hýbat. Zkusil jsem to olíznout. „Mňam to je čokoládový pudink. Snědl jsem to všechno a byl jsem úplně přejedený. „Kde mám půl těla? Co je to za trik?“ Najednou se to stvoření ozvalo: „HAF, HAF, HA.. MŇAU, MŇAU!“ A najednou jsem celý. Dal jsem to do tašky a šel jsem s tím k zvěrolékaři. Jak jsem mu to ukázal on omdlel. Šel jsem k vědci a ten mi řekl, že to je obyčejný pes, který snědl kočku, ale nerozkousal ji, jen ji spolkl, a když je ta kočka živá, tak se s toho psa vyklubala půl kočka. „A ten pudink…“ „Jak víte tu záhadu…“ „Nepřerušovat. To jsem udělal já s…“ „Tak vy si ze mě budete…“ „Říkal jsem nepřerušovat! To jsem udělal já s pudinkem…“ „HRRRHRR!“ „Ticho! A udělal jsem to tak, že jsem smíchal sto pudinků čokoládových a vylil jsem to na vás a jak jste to slízal tak jsem spustil paprsek…“ „Jaký paprsek?!“ „Prosím ticho! Spustil jsem mizící paprsek a vy jste si neviděl půl těla. Ten paprsek jsem včera vynalezl a chtěl jsem ho zkusit. Potom na mě zaštěkalo toto stvoření a já jsem paprsek leknutím vypnul a vy jste zase byl celý. A jestli chcete toho psa , je neškodný, můžete si ho vzít.“ „Tak dobrá.“ Potom jsem mu řekl : „ Čau !“ a šel jsem . Moc se mi to zalíbilo a začal jsem se o to starat .
StvN
03. 02. 2001
Dát tip
S tim hulením bys měl přestat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru