Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pes nebo kočka 2

03. 02. 2001
0
0
661
Autor
Dáda

Toto je pokračování povídky Pes nebo kočka.

PES NEBO KOČKA 2 Jednou jsem šel na procházku se svým zvířátkem. Měl jsem namířeno nakupovat do obchodního domu Kaufland. Když jsem k němu přišel, šel jsem si pro vozík, ala žádný jsem tam nenašel. „To zase bude přeplněné. No nic, počkám uvnitř na vozík.“ Šel jsem a narazil jsem do těch skleněných samo otevíracích dveří. „Jak to, že se to neotevřelo? Ty zatracené dveře!“ kopl jsem do nich. „Au to bolí!“ Teprve teď jsem si všiml, že na těch dveří je napsáno: Od 23.12. je zavřeno! Obchodní dům zkrachoval. „Ty jo! Tak to jsem opravdu nevěděl. Kolikátého vlastně je? Hej Alčíčo (tak jsem pojmenoval své zvířátko), nevíš kolikátého je?“ „HAF, HAF, HA.. MŇAU, MŇAU!“ odpovědělo zvířátko. „To jsem ti toho rozuměl! Musím se podívat sám.“ Vytáhl jsem si svoji roztrhanou peněženku a vyndal jsem si kalendářík. „Sakra! To je loňský kalendářík!“ Vyndal jsem si druhý, který byl na příští rok. Byl už jsem tak rozčílený, že s třepající se rukou vytáhl poslední kalendářík , který jsem v peněžence měl. „Sláva!“ Byl to kalendářík na letošní rok. Za chvíli jsem ale přišel na další problém. Nevěděl jsem totiž co bylo za den. Šel jsem se zeptat nějakého kolemjdoucího chodce co je za den. „Prosím vás, nevíte náhodou, jaký je dnes den?“ „Já to vím úplně přesně,“ řekl chodec. „Jsem totiž podnikatel a podnikatel musí přesně vědět co je vlastně za den. No a když to vím, tak vám to mohu říci…“ „Tak řeknete mi už to konečně někdy, který je dnes den?“ přerušil jsem podnikatele. Ten mi konečně odpověděl: „Je sobota 23.12. roku… to jsem teď zapomněl! Jsem špatný podnikatel! Ani nevím přesně datum!“ Bylo mu skoro do breku. A mě taky! Zbytečně jsem se totiž namáhal s hledáním kalendáříku!
StvN
03. 02. 2001
Dát tip
I když, něco do sebe to má.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru