Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TMA

17. 11. 2005
1
0
2227
Autor
MADVLAD

Rodím se nemladý,umírám nestarý,
žiju jak neživý
-věř mi,věř mi!
"Kde jsi,můj strážný anděli!?"
"Kde jsi?"rozléhá se můj hlas tmou
JSI..Jsi..jsi..vrací se zpět-tou neproniknutelnou!
Tma dávno už ovládá všechny mé dny,
tma-o totéž se pokouší už i s mými sny.
Snad to vše jen sním,snad se probudím...
"Zítra?..a vlastně;PROČ NE DNES!?"
NE DNES..NE dnes..ne dnes..ne..-
odpověď se mi vrací-můj hlas v ozvěně-
odrazem od klenby nebes.


Čumák
11. 04. 2006
Dát tip
zajimave, ale z te barvy me rozbolela hlava. asi bych u toho nemel pit. pak se mi rozjizdi oci :o)) HAAHHAHAAHAHAAH ¨ jako basen by se mi to libilo, jako pisen si to radsi ani nedovedu predstavit. ale muzes to nazpivat a poslat mi cdcko :o) jo, muzes. to ti povoluju.

zvedavec
22. 01. 2006
Dát tip
tak som si so záujmom prečítala ešte niekoľko Tvojich diel a vyšlo mi, že sa (v nich) väčšinou vyznávaš z beznádeje, z pocitu, že svet je úplne nanič (ale to možno preto, lebo píšeš vtedy, keď máš prečo=je Ti práve zle) a z toho, že rád by si našiel NIEČO dosť veľa kritiky na Tvoju hlavu sa následne zosype...mne sa zdá, že nie celkom oprávnene, alebo - podľa môjho vkusu rozhodne - neoprávnene :) osobne ma nezaujímajú diela pre formu, ale pre ich pocitový a myšlienkový obsah, a Tvoje vyjadrujú niečo osobne prežité a precítené...napríklad aj toto! a mne sa forma sa páči (možno tomu nerozumiem, ale páči) Sama som zažila podobné čosi - udalosti sa nedejú tak, ako si ich vysnívam, NIEKEDY aj napriek všetkej mojej snahe! (Aj keď tlačím guľu na kopec, aj tisíckrát je schopná skotúľať sa zase dole.) Nemám v rukách všetko, aj keď niektorí ľudia sa mi to snažia nahovoriť a tiež to, že všetky ich úspechy sú výsledkom ICH geniality = moje neúspechy teda automaticky súvisia s mojou nedostatočnosťou. mám teda tlačiť guľu inou cestou? inak? alebo inú guľu? možno. Lebo na druhej strane, sú veci, sú situácie, keď svojou snahou môžem situáciu zvrátiť. Ak nič nepodniknem, nič sa nestane a budem sa aj so svojou guľou kotúľať dole kopcom. Ak utekám na autobus, ktorý mi už odchádza, zväčša sa mi ho podarí zastaviť, ak sa vnútorne vopred vzdám, a nič neurobím, celkom iste mi odíde. ;) Druhá vec je, že zbytočne utekám na autobus tam, kde žiaden nechodí. a tuším tiež usilovne skúmaš, čo alebo kto je za klenbou nebies a či je ochotný odpovedať sranda, považuješ ju za najslabšiu a ja v nej nachádzaj dosť zmyslu (škoda, že vnímaš svoje dielo povrchne a že si svoje dielo dostatočne nepochopil!!! ;) )

MADVLAD
19. 11. 2005
Dát tip
Díky,díky,díky muško!Tady mě všeci všecko tak drsně pucujou,že si připadám,jako bych psal něco ve stylu"Mileno,proč si mě jen opustila,a zrady té kruté se na mě dopustila.."Nemyslím si nic extra o svých říkankách,nicméně ty pucovačky jsou tak ostré,ale přitom nekonkrétní,že Tvoje slova potěší-i když-na 90proc.myslím,že to je myšleno ironicky-protože zrovna tuto považuju za svou nejslabší,a"grandiózní"je jedině tím,že byla nacvakána do compu v net-caffé pod hotelem Grand.

Elyanne
17. 11. 2005
Dát tip
podle me je to desny

MADVLAD
17. 11. 2005
Dát tip
Co to je desny?Chorvatsky je to"pravý"-tedy něco jako All right,viď!?PS:ale bacha na pravopis-chorvatština nemá ypsylon-a vůbec-příště mě pochval raděj česky-takto by si eště někdo mohl myslet,že to je děsný..

Elyanne
17. 11. 2005
Dát tip
(kdyz oni tady hacky, carky a podobne koreni nemaji) ale... mam dnes dobrou naladu a tak te pri tom necham

MADVLAD
17. 11. 2005
Dát tip
Zlé:Ty Šmudlo,odkud znáš můj zpěv?Že Ty mě sleduješ?Tajná ctitelka?...nebo Tajná policie?Já sázím na tu ctitelku-mírně neurotická-chceš říct:"ach Bože,to je Muž!"-ale rozklepeš se z toho natolik,že polkneš naprázdno,a je z toho:"no ne,úchyl domácí!"-což může být ještě někdy dokonce lepší,viď Puso!

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
no...tohle je...neřekla bych přímo hrozný...jen to nemá hloubku, která by mě oslovila natolik, abych si to pamatovala...ještě zítra...ale makej a víc u tvorby přemýšlej...ne mechanicky, jako cos kde četl a tak, spojit to a udělat z toho autorský dílko...přemýšlej sám a nechej SVÉ myšlenky klouzat po papíře:-))) A nevzdávej to...

hai_mal
17. 11. 2005
Dát tip
Bože.........tohle néééé

Grandijózní

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
no až tak grandiozní ne-e:-)))

megagrandijózní

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
moucho..neser:-))) Říkám že na tom eště bude muset makat...když mu eště jednou napíšeš jak je to grandiozní budou to hrát v rádiu a já budu v p*****. Dík za pochopení:-)))

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
Madvlade - mě taky napřed drtili - všichni Teď mě taky drtí - ale už je jich míň:-)))

megamega....... sem ticho! v p.... čem?

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
tam...daleko...na západě...no aspoň myslím - je tam tma...prej...už tě tam někdy někdo určitě poslal...to se v životě poštěstí každýmu:-))) A to s tím tichem...jásat budeme až to Vlad upraví:-)))

aha tak tam....

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
jo...tam:-)))

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
jo...tam:-)))

Noyjl
17. 11. 2005
Dát tip
Zajímavá nezajímavost

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru