Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DŮKAZY VYŠŠÍ MOCI

17. 11. 2005
0
0
1538
Autor
MADVLAD

Pohled na\"TO\"z trochu jiné strany..

Něco tu musí být-TO NĚCO NAD NÁMI,

-vždyť-ruku na srdce-bez TOHO

jak asi bychom JI,od ostatních děr poznali?

A je to snad největší z důkazů jakési"Vyšší moci",

-vždyť-ruku na srdce-bez TOHO

jaký bys asi měl z kundy pocit?

A ve světlejších chvilkách,se totiž sám sobě divím,

proč po tom zmačkaným,prochcaným mase tak šílím!?


Čumák
11. 04. 2006
Dát tip
jo a taky jsem zaryty puritan, to jsem ti nerekl :o))) tak si to neber osobne, silenej upire.

Čumák
11. 04. 2006
Dát tip
no, pro me je to nechutny. ale to je jen muj nazor. v otazkach vkusu je kazdy sam sobe soudcem... bla... bla... bla... :o,

poketino
30. 11. 2005
Dát tip
Text pro Tommy Leeho My wife is dangerous as my wive My life is special as my drive Life is very very special keep on training and your treasure hide your life and so on...

Elyanne
17. 11. 2005
Dát tip
tak si myslim, ze pujdu hned po ranu zvracet

MADVLAD
17. 11. 2005
Dát tip
To Ely..:tak se večer tak nenacpávej,a dodržuj hygyenu-jakože umýt ruce před jídlem,a tak-to by mělo pomoct... Abych řekl pravdu,v koutku duše sním,že by to mohlo být z mé poézyje-ono by to i bylo logické-cizím lidem obvykle nepíšeme o svých tělesných potřebách..-viď!?Už to bude asi tak-to je pro mě ale opravdu velké vyznamenání-rozesmát básní je těžké,ale je poměrně dost těch,keří to svedou!Rozbrečet?No,to zvládne fakt jen pár vyvolených,ale zvracet?Napsat něco takového,co vyvolá takovou silnou reakci-to už musí být!PS:mezi námi-můj tajný sen je vyvolat básní spontánní orgasmus-budu na sobě v tom směru pracovat,honey..

Elyanne
17. 11. 2005
Dát tip
keep it up, baby

MADVLAD
17. 11. 2005
Dát tip
"keep it up, baby"-jazykové kurzy?"Drž to nahoře"?-Ty na to jdeš zhurta,my sweetheart!A jak dlouho?Tak ale spěchej!

Elyanne
17. 11. 2005
Dát tip
a jak jinak chces, aby to vyvolalo orgasmus, darling?

MADVLAD
17. 11. 2005
Dát tip
zlé holce:a co na mně(máš na mysli mně-předpokládám)shledáváš úchylného?Kdyby ses nad tím maličko zamyslela,došlo by Ti,že to neni o kundách,ale o..no,dejme tomu o"Prozřetelnosti",jenž(v zájmu své dobré zábavy,či jen svého pokračování)z věcí(bezpochyby esteticky v nejl.příp. průměrných-bez působení té vyšší moci,nevidím z estetického hlediska rozdíl mezi tím o čem píšu,a dejme tomu slezinou..

MADVLAD
17. 11. 2005
Dát tip
to Elly:no,já měl na mysli poetické vzrušení,z kombinací rajsky zvukomalebných slůvek,jejich proplétání,obtékání,protékání..-až Tě to tak nějak pohltí-nebo vcucne../Moje bývalá žena(dej jí Pánbů lehkou zem)zažila orgasmus při poslechu Cavea(konkrétně Are You The One That I´m Looking For?)-ale je fakt,že kdyby si ten text jen četla,kdoví..?/-takže"to keep it up"není nutná podmínka-i když..sebekriticky přiznávám,že aspoň v souč.době je pravděpodobnost úspěchu tímto zp.přece jen o něco vyšší,než když Ti složím báseň,Sunny!A vůbec-že Tys u toho blinkání podváděla,a pomáhala si prstama?Já mám furt nějak z literatury zafixované,že ženy jsou romantičky,keré milují duší-ne sliznicema,LittleBear!

Elyanne
17. 11. 2005
Dát tip
ono to "keep it up" se taky da prelozit jinak, ale jinak jsem orgasmus z poezie jeste nemela, i kdyz z hudby jo.... ale to byli Motley Crue... budu se snazit nechat se vcucnout, pumpkin

MADVLAD
17. 11. 2005
Dát tip
"jen tak dál"?-se to dá přeložit,ale ne pochopit-alespoň pro můj mozeček.Jinak Motley Crue a orgasmus?Nic ve zlým,ale pak se vysvětluje Tvoje nepochopení mé"poesie"(nebudu píchat do vosího hnízda,a dám to raděj do úvozovek-a jak jsem si všiml,tak se zde hodnotí hlavně formální,technická stránka věci-a to se pak nazývá poesie-že to často je banalita,to je vedlejší-to nemyslím na Tebe-ještě sem nic Tvého nestihl přečíst-ale napravím to.-si redaktorka,a tam mám už 1velkého ctitele-Jenyka.Motley..-to sou takový ti odbarvení týpci,s nastřelenejma vlasama-offinu krátkou vyčesanou nahoru,hadrama profi roztrhanýma,aby to působilo,že to z nich strhaly fanynky,obtažené pruhované kaťata,na koncertech ventilátory,aby jim foukaly do do tych falešných vlasů,když s nima stadion fanynek zpívá"vo dobrym mejdle,kde to parádně roztočili-ou yeah bejbee"?

hai_mal
17. 11. 2005
Dát tip
já zase "šílím" po nějaké poezii...třeba :-) tož půjdu jinam.....

já bych to tak neodsuzovala

Elyanne
17. 11. 2005
Dát tip
eee... jo to by byli oni... a ze mi bylo patnact, to jsem pozapomnela dodat... ale i kdyby to byl Leonard Cohen (cemuz byvam blizko) nebo Bad Seeds (k cemuz jsem byvala blizko asi v sedmnacti), stejne bych tvoji poezii nepochopila

Symm
17. 11. 2005
Dát tip
Úchvatně úchylné! I z takových věcí se dá stvořit miniaturka. Pro někoho aperitiv, pro někoho projímadlo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru