Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moc viry skodi

18. 11. 2005
2
0
814
Autor
Alexisss

verila jsi mu, ty hloupa co to bylo? nevis sama... pro holku, ktera verila, ale uz neveri


verila jsi na pohadky,
sbirala jsi kapky rosy
smala jsi se ,
kdyz ti z dlane vypadaly
nic jsi netusila...

verila jsi jeho slovum
libilo se ti ho poslouchat
slova byla placha,
pro tebe vsak silna
ted premyslis proc...

verila jsi jeho sile,
ktera te pry obklopila
bezpeci se rozebehlo
praci mu to nedalo
tak kde je ted tvuj hrdina?

jako kapky rosy, ktera vypadala
jako slova silna, avsak placha
jako bezpeci, jenz neni
tak ty jsi uverila






Eva_S
04. 12. 2005
Dát tip
ju, tohle téma je dost oprejskaný, kže by to chtělo víc originality aspoň....

Alexisss
04. 12. 2005
Dát tip
Eva S: ty jsi vazne dobra...

eleja
19. 11. 2005
Dát tip
chybi mi nejaky zaver, rozuzleni, neco necekane - proste se jenom rekne to, co se opakuje v cele basni ... a to jaksi nestaci . chtelo by to neco neotrelejsiho, zajimavejsiho ... ale urcite stejne uprimneho!

Alexisss
19. 11. 2005
Dát tip
Podez divka: diky :) eleja: jo, mas pravdu...chce to si to precist treba tak za tejden a par chyb bych tam nasla, ale...diky za radu :) hai mal: snad je dobre, ze jsi si precetla moje dila, ktera tu ma :) dekuju za pochvalu a budu se snazit, abych byla lepsi! odradit bych se nenechala, i kdyby jsi mi napsala neco hrozneho, protoze bych skoncila u prvni ptakoviny, kterou jsem stvorila, ale musela jsem se sama premluvit...! :)

rybka
18. 11. 2005
Dát tip
uff...kolik ti je slecno?

Alexisss
18. 11. 2005
Dát tip
rybka: je to zle?

Sobko
18. 11. 2005
Dát tip
Vůbec ne, je to z duše. A to je hlavní. Že je to upřímné. Neupřímnosti je všude kolem dost. Ryzí čistotu aby člověk pohledal, a proto za ni musíme být rádi a ne se pohoršovat. A klidně napiš kolik Ti je, ať se ví, nikdo se nemusí ptát:)

Alexisss
18. 11. 2005
Dát tip
Sobko: dekuju :) ja se nebojim napsat kolik mi je...jen jsem napsala prvni co me napadlo...jinak, cerstva obcanka :)

hai_mal
18. 11. 2005
Dát tip
dala jsem si tu práci a četla jsem před chvílí tvá díla no...je to takové milé, úměrné k věku silné pocity a dojmy chtějí ven a pokud možno všechny najednou pokud píšeš jen pro vlastní potěchu, je to prima a já vůbec nepochybuju o ryzích citech do básní vložených jestliže chceš psát poezii, tak tomu ještě mnoho chybí jedno tvé včerejší (tuším?) dílo jsem komentovala s doporučením, abys tak urputně netrvala na rýmech....zdá se, že jsi dneska zkusila něco úplě jiného a je to o moc lepší, ale stále je to pouhé sdělení (jistě upřímných citů), na báseň je to trochu málo Nedej se však odradit, ráda si tě zase přečtu :-) tip* na povzbuzení :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru