Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O měsíc později

19. 11. 2005
3
0
2033
Autor
Jehanne

(obrázek není inspirací díla)

Položila ho doprostřed

chodníku Ustoupila

o pár kroků Pak

rozběhla se

a dupla na něj.

/jako na nafouknutou

krabičku od fruka/

Srdce se rozprsklo

všude kolem.

 

Nechává ty

cáry ležet Bez

povšimnutí.


Lyrae
26. 11. 2005
Dát tip
zaujala, ale znám od tebe lepší, ikdyž nápad to je dobrý, já holt radši o motýlech (ne uplně, ale snad víš jak to myslím) popravdě, ten obrázek mi přijde až moc. žaludek to sice snese, jenže romantiky v tom moc nejni:)

Mermomoc
23. 11. 2005
Dát tip
díky obrazotvornosti se mi trošku zvedl kufřík a do tváře vehnala grimasa odporu :), ale jinak působivé*

Jehanne
21. 11. 2005
Dát tip
Sem holt šikovná holka ;) :D

Jehanne
21. 11. 2005
Dát tip
tož to rozhodopádně :)))

Jehanne
20. 11. 2005
Dát tip
Chroustjazz:jejda, to mě mrzí... :( zkus přímý odkaz->http://flog.clickgratis.com.br/foto_principal_f.php?id=34172&l=ritual&tipo=jpg Tramtarka:oj oj, děkuji, sem ráda, že zaujala ;) jaza: hmm...něco na tem bude... Podez_dívka:Ivetko;)...z teho obrázku Ti má být špatně...ale tak trošku to dokresluje... jo, s krabičkou od fruka sem také velmi spokojená :)) Vika: Brrrr je správná reakce... :) Naturalismus? No, to sa mi nějak nezdá... :/ Yennefer: Ano, vlastní fantazie je moc důležitá... ten obrázek sem našla až potom... neměla sem původně v plánu to jakkoli "okrášlovat"... ale už sa stalo a nechám ho tam... páč to má navodit krapet morbidnosti... nechť si každý spojí text i obrázek, jak chce po svém. Joo a díky za tipana :))) anitta:Jesuuus, kuju ;) K temu obrázku viz. výše.... a to sem našla i "lepší"... :D To nevim, co by mi psali lidi na to, kdybych tam dala ešjo větší mňamku :))

Tramtarka
19. 11. 2005
Dát tip
obrázek-fuj,fuj... jinak mě to zaujalo-moc......t:))

jaza
19. 11. 2005
Dát tip
zdá se mi to nějaké povědomé,ale nevím jestli dobré

Vika
19. 11. 2005
Dát tip
Br, naturalismus, foto i básnička.

Yennefer
19. 11. 2005
Dát tip
Bez toho obrazku by se mi to libilo vice. Asi radeji spoleham na vlastni predstavivost. Nani tak nauralisticka. Jinak t:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru