Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čistá línia bludného kruhu

19. 11. 2005
2
0
891
Autor
donedele

 

 

bolo skoro ráno. prišiel v hnedom plášti a podaroval mi ružu. z tašky povykladal na policu s knihami svoje posledné náčrty. dom pre syna. bude sa ženiť. rozhovor ako antidepresíva pre dušu. jedenásť hodín a bol preč. v knihách ostalo ticho.

 

postavila som na čaj. uvarila kávu. ponúkla som pokladníčku, ktorú vôbec nemusím. nemala som chuť s niekým sa hádať. na obed ma doma počká kura.chúďa malé.

 

bolela ma hlava, tak som napísala pár nezmyselných veršov o jeseni a o láske, ktorá (si) nás aj tak nakoniec rozdelí. bolo mi tak oblakovo. chcelo sa mi snežiť. len som nevládala.

 

možno na mňa lezie múza. večer sa zbalím a utečiem medzi ľudí. budem ich strašiť celkom umelým úsmevom a dávať im premúdrelé rady do života. sama by som potrebovala.

 

ráno nechcem vstať skôr ako tráva...

 

 


donedele
29. 01. 2006
Dát tip
=)

donedele
22. 11. 2005
Dát tip
jazz, dokonca 4 blogy a jeden riadok :) assur, ty poznas bosorky?a dik za tip

...ale jo... ...neviem znie to skoro jak jedna bosorka...usmevyyyyyyyy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru