Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MÁ MILÁ

20. 11. 2005
2
0
1755
Autor
MADVLAD

První sloku jsem si vypůjčil od Franty Gellnera-díky Franto!Tedy,očekávám vlnu kritiky,jak jsem zpotvořil tu krásnou básničku 2příšernýma vlastníma slokama!Gellner byl génius,takže jsem ji pochopitelně nechtěl zlepšovat-vypučil sem si ji na písničku-pak jsem ji zahrál přítelkyni,protože mi přišlo,že nic lépe vystihujícího mé pocity právě v té chvíli sdělit nejde.Pak jsme se vydali na kouzelný výlet,kde nám průvodce dělala jedna zázračná slečna z říše rostlin-která psát nebudu,protože zde sic(pokud na to máš)tolerují výlety skoro všude,ale do vlastního nitra Bůhvíproč ne.Další 2sloky vznikly\"naživo\"-a komentovaly vývoj večera-tedy neměly žádné ambice prznit Gellnera!Píšu to tak obšírně,protože-jak sem si všimnul,někteří písmáci berou poezii asi tak vážně jako trempíci tremping-s podobně propracovaným systémem všelikých tabu a dogmat,o jejichž smyslu\"se nepřemýšlí\"..Těm se omlouvám-a koneckonců všem,kdož obětovali čas a dočetli prolog až sem,a mají ještě chuť přečíst i mou zpověď tehdejší\"milé\"-upřímnou a bez přetvářek-ty totiž jako jedno z mála věcí ona průvodkyně nedovoluje...

 

1)Má milá,milá-neplakej!
Život už není jinakej!
Dnes buďme ještě veselí
na naší bílé posteli!
A zejtra?Co zejtra?-kdožpak to ví..?
Lehnem si do rakví-černejch!
----------
Noci stále ještě zdají se nám krátké
vždyť to víš,
a Láska?Ta je jen na obtíž!
A Bůh?Bůh to je jen kříž!
Tak pojď-budem se teď smát!
Tak pojď,pojď-budem se teď smát!
A kdoví-snad jinde naříkat!
Tak pojď si zase hrát na Štěstí!
-------------
Už je ti dobře!Já to vím!
Já to poznám na tvých očích,
když  nejsi"tady",alei"tam"!
Vrátit se zpátky?Proboha!A to je kam?
Vždyť co si budem o Štěstí namlouvat?
A do očí si lhát?!Tak pojď si nechat zdát
že jen my 2jsme akorát-nebo že nejsme vůbec!


Čumák
12. 04. 2006
Dát tip
hm... ale jo, dneska už jo :o)

Čumák
11. 04. 2006
Dát tip
no...

MADVLAD
23. 11. 2005
Dát tip
"ano, na tuti..."CO?Že sem si je dal sám,nebo že to můžeš zjistit,nebo že mi dáš vědět,nebo že výraz je správný,nebo že to Gellner myslel jinak,nebo žes četl prolog nebo nečetl,nebo co? Buď té dobroty,a slez na chvíli ze svých nadoblačných výšin inteligence směrem k polodementovi,kterého ihned netrkne Tvůj pochod myšlenek!

MADVLAD
21. 11. 2005
Dát tip
Sorry,Jenyku-asi tím myslíš,že sem si je tam dal sám!Ujišťuju Tě,že kupodivu NE,a samotnýho by mě to zajímalo-víc tipů než kritik...-navíc jako obvykle povětšinou záporných-vážně v tom prsty nemám,a jestli to(jakožto redaktor)dokážeš zjistit,kdo je posílal,a dáš mi vědět budu rád!Jinak"anineplagiát"není zcela přesný výraz-Gellner svou sloku myslel na tuti jinak-o tom nemám pochyb-ale to píšu v prologu-to bys jej však musel číst,viď°-)!

K_Anče
20. 11. 2005
Dát tip
je to hnusný barevně a grafika celá stojí za prd-jináč bez výhrad

no, mně se to nelíbí

Incognito
20. 11. 2005
Dát tip
A mě se to líbí... ;-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru